Quote from Funbeat user on 4 December 2016, 03:33Grattis Jimmy! Jag har också 120 mil som mål. Fattas just nu 6 km efter morgonens löpning. Senast imorgon blir det till att komma i mål.
Grattis Jimmy! Jag har också 120 mil som mål. Fattas just nu 6 km efter morgonens löpning. Senast imorgon blir det till att komma i mål.
Quote from Funbeat user on 4 December 2016, 16:07Grattis till alla uppnådda mål. Illbatting 3x brutalt. (t+)
Grattis till alla uppnådda mål. Illbatting 3x brutalt. (t+)
Quote from Funbeat user on 4 December 2016, 18:44Grymt bra jobbat, Illbatting! Riktigt imponerande...
__
Fredrik
Grymt bra jobbat, Illbatting! Riktigt imponerande...
__
Fredrik
Quote from Funbeat user on 6 December 2016, 16:39Är igång igen men 2016 får anses vara misslyckat.
Är igång igen men 2016 får anses vara misslyckat.
Quote from Funbeat user on 6 December 2016, 18:43Grattis Jimmy O och illbatting!
I USA blev det inte så mycket löpning och det blev absolut inte löpning i nationalparkerna Grand Canyon, Bryce och Zion. Vi tältade två nätter i Grand Canyon, men redan första morgonen vaknade vi upp till snö och vind. Til
Grattis Jimmy O och illbatting!
I USA blev det inte så mycket löpning och det blev absolut inte löpning i nationalparkerna Grand Canyon, Bryce och Zion. Vi tältade två nätter i Grand Canyon, men redan första morgonen vaknade vi upp till snö och vind. Til
Quote from Funbeat user on 7 December 2016, 08:32Det lät som att ni kom undan i rättan tid, Jenny. Och det är skönt att läsa att du fortsätter att vara klok 🙂 Imponerande...
Krister, jag skulle inte säga att 2016 är ett misslyckande, du är ju igång igen 😉 Varje löpsteg som tas är en vinst i sig (haha
Det lät som att ni kom undan i rättan tid, Jenny. Och det är skönt att läsa att du fortsätter att vara klok 🙂 Imponerande...
Krister, jag skulle inte säga att 2016 är ett misslyckande, du är ju igång igen 😉 Varje löpsteg som tas är en vinst i sig (haha
Quote from Funbeat user on 8 December 2016, 11:01Jenny, förstår hur du tänker kring att det blir så nära 100mil men väldigt smart att inte låta sig hetsas med av det. Roligt det där hur man jagar jämna nummer.
-Jimmy
Jenny, förstår hur du tänker kring att det blir så nära 100mil men väldigt smart att inte låta sig hetsas med av det. Roligt det där hur man jagar jämna nummer.
-Jimmy
Quote from Funbeat user on 16 December 2016, 20:28Efter dagens 16 km löpning har jag totalt avverkat 1000,70 km under detta år. Efter min långa hälseneskada, drygt 3 månader, maj - en bit in i augusti , har träningen återigen fungerat bra sedan början av september. Nu under skidsäsongen kommer jag att va
Efter dagens 16 km löpning har jag totalt avverkat 1000,70 km under detta år. Efter min långa hälseneskada, drygt 3 månader, maj - en bit in i augusti , har träningen återigen fungerat bra sedan början av september. Nu under skidsäsongen kommer jag att va
Quote from Elias Engqvist on 16 December 2016, 21:18Grattis Åke! Bra kämpat - och skål!
Grattis Åke! Bra kämpat - och skål!
Quote from Funbeat user on 17 December 2016, 08:58SuperÅke! Grymt bra jobbat! Jag kommer att utbringa en skål i glögg senare idag, efter dagens träning!
Kram,
Jenny
SuperÅke! Grymt bra jobbat! Jag kommer att utbringa en skål i glögg senare idag, efter dagens träning!
Kram,
Jenny