Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Grattis Jimmy! Jag har också 120 mil som mål. Fattas just nu 6 km efter morgonens löpning. Senast imorgon blir det till att komma i mål.

Grattis till alla uppnådda mål. Illbatting 3x brutalt. (t+)

Grymt bra jobbat, Illbatting! Riktigt imponerande...
__
Fredrik

Är igång igen men 2016 får anses vara misslyckat.

Grattis Jimmy O och illbatting!

I USA blev det inte så mycket löpning och det blev absolut inte löpning i nationalparkerna Grand Canyon, Bryce och Zion. Vi tältade två nätter i Grand Canyon, men redan första morgonen vaknade vi upp till snö och vind. Til

Det lät som att ni kom undan i rättan tid, Jenny. Och det är skönt att läsa att du fortsätter att vara klok 🙂 Imponerande...

Krister, jag skulle inte säga att 2016 är ett misslyckande, du är ju igång igen 😉 Varje löpsteg som tas är en vinst i sig (haha

Jenny, förstår hur du tänker kring att det blir så nära 100mil men väldigt smart att inte låta sig hetsas med av det. Roligt det där hur man jagar jämna nummer.

-Jimmy

Efter dagens 16 km löpning har jag totalt avverkat 1000,70 km under detta år. Efter min långa hälseneskada, drygt 3 månader, maj - en bit in i augusti , har träningen återigen fungerat bra sedan början av september. Nu under skidsäsongen kommer jag att va

Grattis Åke! Bra kämpat - och skål!

SuperÅke! Grymt bra jobbat! Jag kommer att utbringa en skål i glögg senare idag, efter dagens träning!

Kram,
Jenny