Quote from Elias Engqvist on 31 July 2017, 16:56Jag är också före, 51km, trots 2 veckor nästan utan träning pga jobb! Känner mig också förhoppningsfull!
Jag är också före, 51km, trots 2 veckor nästan utan träning pga jobb! Känner mig också förhoppningsfull!
Quote from Funbeat user on 1 August 2017, 15:28bra jobbat av alla, sommaren är skön att springa på men det är ju så mkt roliga saker som tar mkt tid i anspråk också.. 🙂
bra jobbat av alla, sommaren är skön att springa på men det är ju så mkt roliga saker som tar mkt tid i anspråk också.. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 August 2017, 11:47Längesen jag tittade in här. Har kunnat springa på bra under sommaren och ligger på 36km plus. Känner att detta kommer nog gå vägen om jag lyckas hålla mig skadefri ända till nyår... Fast börjar längta till lite annan träning än bara löpning. Så i veckan
Längesen jag tittade in här. Har kunnat springa på bra under sommaren och ligger på 36km plus. Känner att detta kommer nog gå vägen om jag lyckas hålla mig skadefri ända till nyår... Fast börjar längta till lite annan träning än bara löpning. Så i veckan
Quote from Funbeat user on 3 August 2017, 17:15Grattis Hans W, bra jobbat!
Jag kommer att fira dig med en skål i morgon!Krister och Christer, heja på!
Min ryggsäck Salomon Skin Pro 10+2 har nu sprungit 300 mil på min rygg! Vilken trotjänare! Jag passar på att skåla för den också i morgon!
Jag spr
Grattis Hans W, bra jobbat!
Jag kommer att fira dig med en skål i morgon!
Krister och Christer, heja på!
Min ryggsäck Salomon Skin Pro 10+2 har nu sprungit 300 mil på min rygg! Vilken trotjänare! Jag passar på att skåla för den också i morgon!
Jag spr
Quote from Funbeat user on 3 August 2017, 19:25Kul att läsa att det går bra för er! Bra kämpat!
Efter att ha peakat löpmängden i juli ser det mycket lovande ut men vis av erfarenheten vet jag att det är långt kvar på året 😉
Kul att läsa att det går bra för er! Bra kämpat!
Efter att ha peakat löpmängden i juli ser det mycket lovande ut men vis av erfarenheten vet jag att det är långt kvar på året 😉
Quote from Funbeat user on 4 August 2017, 12:57Bra jobbat alla. Nu hoppas jag att vi får en skadefri höst så vi håller hela vägen.
Bra jobbat alla. Nu hoppas jag att vi får en skadefri höst så vi håller hela vägen.
Quote from Funbeat user on 14 August 2017, 14:43Skål Hasse! 😀 (t+)
Jag har höjdmetrat mig i Tramuntana och marinerat mig i Estrella så att jag fick sitta ner och kissa... 😉
Skål Hasse! 😀 (t+)
Jag har höjdmetrat mig i Tramuntana och marinerat mig i Estrella så att jag fick sitta ner och kissa... 😉
Quote from Funbeat user on 20 September 2017, 22:50hur går det för alla?
jag har tappat farten lite, ligger på 700 km och måste lägga på ett kol nu innan det blir riktigt kallt
hur går det för alla?
jag har tappat farten lite, ligger på 700 km och måste lägga på ett kol nu innan det blir riktigt kallt
Quote from Lars-Gunnar Rydholm on 21 September 2017, 06:37Här var det längesedan det var någon aktivitet, måste ju hänga på så att tråden inte självdör.
Jo, för mig går det bra! Är uppe i 93,5 mil just nu, så målet är i sikte!
Jag har ändrat lite på mitt mål: jag fyller år den 11 oktober. Det skulle vara himla
Här var det längesedan det var någon aktivitet, måste ju hänga på så att tråden inte självdör.
Jo, för mig går det bra! Är uppe i 93,5 mil just nu, så målet är i sikte!
Jag har ändrat lite på mitt mål: jag fyller år den 11 oktober. Det skulle vara himla
Quote from Funbeat user on 21 September 2017, 10:03tsaa., sänk farten och öka sträckan.. 😉
När det bli riktigt kallt kan du öka farten igen så att du håller värmen upp.
Eller ta med lite vodka som sportdryck (som alternativ till kol).Heja Eva!
Håller tummarna för att vi ska skåla extra på din födelse
tsaa., sänk farten och öka sträckan.. 😉
När det bli riktigt kallt kan du öka farten igen så att du håller värmen upp.
Eller ta med lite vodka som sportdryck (som alternativ till kol).
Heja Eva!
Håller tummarna för att vi ska skåla extra på din födelse