Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2017
You need to log in to create posts and topics.

Ligger fortfarande lite före målet så det känns som att det ska gå vägen.

Om jag fullföljer morgondagens Lidingölopp så ligger jag på ungefär 728km vilket väl är mycket nära par. Sedan gäller det bara att hålla uppe tempot över vintern... hur svårt kan det va? 🙂

Oh, jag är rätt dålig på att titta in här... Ligger på 955 km just nu, och ska lägga till ytterligare 30 imorgon efter en liten sväng på Lidingö 🙂 så målen om 1000 km känns rätt ok.

Det andra målet om 1572 km känns liter mer avlägset. Ca 33% kvar och ba

Bra allihopa, själv har jag haft så mycket för mig att löpningen har kommit lite på sidan av. Speciellt långpassen. Trots träningsläger! Jag har iaf klarat av 1000km för ett bra tag sen och är fortfarande lite före schemat för 1000 miles och from efter

Härligt jobbat!
Jag har ju skiftat fokus från 100 mil till 200 mil, men så sprang jag omkull för 4 veckor sedan och har inte sprungit en meter sedan dess. Meniskskada och skada på yttre ledbandet i höger knä. I morgon blir det ett nytt ultraljud eftersom

1000miles Jenny!!!
You can do it!

Tråkigt Jenny. Du verkar ha otur precis kommit tillbaka verkar det så och så skall detta hända. Lycka till med undersökningen så att du snart kan vara igång igen.

Efter för gårdens Cooper-Test har jag fått nu ihop 924 km. Har liten stretchning i vänster baklåret som har spökat hela Sommaren. Det har gått ändå bra att tävla när har uppvärmt mig bra.

Obs! det blev Cooper-Test 12 minut. 3386 meter. var nöjd när d

Elit Juhani (t+)

Tack ! Mats 🙂 Gillar Tävla ännu . Nästa år 55 klass . Har planerat Västerås Veteran SM inomhus Nu Februari . 800m. 400m. 1500m och kanske 200m. ?

Hoppas ! Bara att håller mig skadefri nu slutet av åren ! 🙂