Quote from Funbeat user on 1 October 2017, 13:10Christer,
Jag smyghoppas på 1000 miles!Mats,
Ja, det där var ju en onödig olycka! UL i måndags visade misstänkt partiell ruptur yttre ledbandet och misstänkt partiell ruptur knäskålssenan nedanför knäskålen. Inflammationerna i menisk och yttre ledband
Christer,
Jag smyghoppas på 1000 miles!
Mats,
Ja, det där var ju en onödig olycka! UL i måndags visade misstänkt partiell ruptur yttre ledbandet och misstänkt partiell ruptur knäskålssenan nedanför knäskålen. Inflammationerna i menisk och yttre ledband
Quote from Funbeat user on 1 October 2017, 20:09Se där... Då är det dags för en fira-bira. Iom dagens pass har jag passerat 1000 km och springer vidare mot nya mål 🙂
__
Fredrik
Se där... Då är det dags för en fira-bira. Iom dagens pass har jag passerat 1000 km och springer vidare mot nya mål 🙂
__
Fredrik
Quote from Funbeat user on 1 October 2017, 20:28Härligt Fredrik! Skål!
Härligt Fredrik! Skål!
Quote from Funbeat user on 2 October 2017, 10:52Gött Freddo!
Skål på dig! 😀 (t+)
Gött Freddo!
Skål på dig! 😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 3 October 2017, 18:25Skål Fredrik (t+)
Skål Fredrik (t+)
Quote from Funbeat user on 3 October 2017, 19:05Grattis och skål, Fredrik!
Grymt bra jobbat!Kram,
Jenny
Grattis och skål, Fredrik!
Grymt bra jobbat!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 4 October 2017, 07:57Bra jobbat Fredrik!
Själv lär jag passera under denna vecka, kanske bör göra det på fredag/lördag så det går att fira ordentligt (hv)
Bra jobbat Fredrik!
Själv lär jag passera under denna vecka, kanske bör göra det på fredag/lördag så det går att fira ordentligt (hv)
Quote from Elias Engqvist on 4 October 2017, 20:57Äntligen lite löpning efter ett par veckor i löpningens tjänst - nämligen att organisera och genomföra Caballo Blanco Memorial Run (5:e upplagan). Jag ligger bara 1.5 km efter 1000 miles-schemat så det bör funka om jag nu kan fortsätta springa som tänkt!
Äntligen lite löpning efter ett par veckor i löpningens tjänst - nämligen att organisera och genomföra Caballo Blanco Memorial Run (5:e upplagan). Jag ligger bara 1.5 km efter 1000 miles-schemat så det bör funka om jag nu kan fortsätta springa som tänkt!
Quote from Funbeat user on 6 October 2017, 13:31Tack så mycket! Nu ska året avslutas snyggt så får vi se om vi kan slå förra årets 1250 km 🙂
__
Fredrik
Tack så mycket! Nu ska året avslutas snyggt så får vi se om vi kan slå förra årets 1250 km 🙂
__
Fredrik
Quote from Funbeat user on 7 October 2017, 16:00Goda nyheter!
Jag har inte artros i höger knäled!
Fick utlåtandet av min MR-undersökning från i måndags. Det mesta var positivt och så fick jag några förklaringar till mina besvär.
Jag har inte några skador på menisk, korsband och ledband. Det är bra!
Goda nyheter!
Jag har inte artros i höger knäled!
Fick utlåtandet av min MR-undersökning från i måndags. Det mesta var positivt och så fick jag några förklaringar till mina besvär.
Jag har inte några skador på menisk, korsband och ledband. Det är bra!