Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 16:07Sebastian: Det blev något skumt med tempot under joggvilan, du ökar nog inte då 😉
Sebastian: Det blev något skumt med tempot under joggvilan, du ökar nog inte då 😉
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 18:01Ok - coolt med 3km intervall.. f-n va jobbigt dock. Hur mkt under ditt milstempo ligger du då...?
Har du nån länk med mer info om dina 10x800 m intervaller?Anar att han menar 3:30 min inte 3:30 fart... 😉
Ok - coolt med 3km intervall.. f-n va jobbigt dock. Hur mkt under ditt milstempo ligger du då...?
Har du nån länk med mer info om dina 10x800 m intervaller?
Anar att han menar 3:30 min inte 3:30 fart... 😉
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 18:08Under? Han ligger förhoppningsvis ÖVER sitt miltempo.
Under? Han ligger förhoppningsvis ÖVER sitt miltempo.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 18:48Ja, såklart....
Så vänligt av dig att rätta...Såklart menar jag hur mkt under sitt milstempo han ligger...
Ja, såklart....
Så vänligt av dig att rätta...
Såklart menar jag hur mkt under sitt milstempo han ligger...
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 18:49Men va fan... jag e ju helt stollig... dags för lunch kanske...
ja ni fattar... hur fort springer du jmf med vanligt?... :S
jobbig dag... :S
Men va fan... jag e ju helt stollig... dags för lunch kanske...
ja ni fattar... hur fort springer du jmf med vanligt?... :S
jobbig dag... :S
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 18:59Ja, det är du, men det är ok på funbeat. Här finns fler som är otroliga.
Ja, det är du, men det är ok på funbeat. Här finns fler som är otroliga.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 19:38Ibland är det lite si och så med ordmärkare. Är en själv då och då. Här måste jag nog tycka mer att 3:30 ligger UNDER 4.20, samtidigt som TEMPOT är HÖGRE när man kör 3:30 än 4:20. Eller ÖVER om man så vill.
Förstod iofs inte om han körde i 3.30-tempo i i
Ibland är det lite si och så med ordmärkare. Är en själv då och då. Här måste jag nog tycka mer att 3:30 ligger UNDER 4.20, samtidigt som TEMPOT är HÖGRE när man kör 3:30 än 4:20. Eller ÖVER om man så vill.
Förstod iofs inte om han körde i 3.30-tempo i i
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 19:43Tempo intervallerna (3x3km) springer jag i 5:00-tempo (vilket är 6 sek långsammare än mitt nuvarande 10K från Premiärmilen 2007, vet ej vad jag springer 10K på idag, förmodligen snabbare). JObbigt, men roligare än rena tempopass.
Vad gäller 1000-ingarna
Tempo intervallerna (3x3km) springer jag i 5:00-tempo (vilket är 6 sek långsammare än mitt nuvarande 10K från Premiärmilen 2007, vet ej vad jag springer 10K på idag, förmodligen snabbare). JObbigt, men roligare än rena tempopass.
Vad gäller 1000-ingarna
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 20:43Måste det vara under eller över? Det kan ju som sagt missförstås beroende på om man menar tempo eller hastighet. Snabbare och långsammare går däremot inte att missförstå.
Captain Obvious strikes again
Måste det vara under eller över? Det kan ju som sagt missförstås beroende på om man menar tempo eller hastighet. Snabbare och långsammare går däremot inte att missförstå.
Captain Obvious strikes again
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 20:53Knepigt det där eftersom varken massa, tid eller sträcka är en konstant.
Ska vi sedan fundera även på våra massor ställer det till det.
Då blir jag lite höstdeppig.
Knepigt det där eftersom varken massa, tid eller sträcka är en konstant.
Ska vi sedan fundera även på våra massor ställer det till det.
Då blir jag lite höstdeppig.