Quote from Guest on 20 December 2011, 17:44Isabellah A tränar uppåt 28 mil/vecka, vilket är 4 ggr mer än undertecknad. Som ett litet projekt funderar jag på kopiera den bedriften en vecka i sommar. Äta/vila/springa. Gångavsnitt helt ok. 🙂
Vad finns det för erfarenheter här hur jag bäst bör förb
Isabellah A tränar uppåt 28 mil/vecka, vilket är 4 ggr mer än undertecknad. Som ett litet projekt funderar jag på kopiera den bedriften en vecka i sommar. Äta/vila/springa. Gångavsnitt helt ok. 🙂
Vad finns det för erfarenheter här hur jag bäst bör förb
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 17:54Hoppas att det går bra och du inte skadar dig!
edit
Hoppas att det går bra och du inte skadar dig!
edit
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 17:57Känns som ultralöpare kan svara bra på detta. Finns det inte veckolånga ultralopp?
Känns som ultralöpare kan svara bra på detta. Finns det inte veckolånga ultralopp?
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 18:0728 mil/vecka är kanske att ta i.
20 mil är mer än nog.15 mil och du lär få en tillräcklig kick.
Plus att skadefrekvensen minskar. Förmodligen försvinner.
Med 15 mil/vecka blir det inte tal om att pressa kroppen med fart.
Lugnt och fint.Har tagit u
28 mil/vecka är kanske att ta i.
20 mil är mer än nog.
15 mil och du lär få en tillräcklig kick.
Plus att skadefrekvensen minskar. Förmodligen försvinner.
Med 15 mil/vecka blir det inte tal om att pressa kroppen med fart.
Lugnt och fint.
Har tagit u
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 18:08Din son kanske var ung? 😉 Hur la han upp löpningen?
Din son kanske var ung? 😉 Hur la han upp löpningen?
Quote from Catharina Brattlin on 20 December 2011, 18:19Har Du pratat med Din fru om detta? 😉
Hursom, stort lycka till!
Har Du pratat med Din fru om detta? 😉
Hursom, stort lycka till!
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 19:14Håller med Sylvia.
Jag ser det mer som ett socialt "problem", mer än ett fysiskt.
Är det bara under 1 vecka på sommaren så är en hel del som har gjort det.
Håller med Sylvia.
Jag ser det mer som ett socialt "problem", mer än ett fysiskt.
Är det bara under 1 vecka på sommaren så är en hel del som har gjort det.
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 19:28Det här klarar du lätt Magnus. Nyckeln är att köra några back-to-back-pass med nattvila emellan för att lära sig hur ens egna kropp funkar när man springer igång ett stelt och gistet maskineri.
Det här klarar du lätt Magnus. Nyckeln är att köra några back-to-back-pass med nattvila emellan för att lära sig hur ens egna kropp funkar när man springer igång ett stelt och gistet maskineri.
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 19:34Håller naturligtvis både med Sylla å Janne i den här frågan fast frugan har blivit djävligt myche resonablare med åren. MEN...hade jag haft det som ett JOBB....dvs det vi levde av så tror jag inte hon hade haft så svårt för att unnat mig löpningens otroli
Håller naturligtvis både med Sylla å Janne i den här frågan fast frugan har blivit djävligt myche resonablare med åren. MEN...hade jag haft det som ett JOBB....dvs det vi levde av så tror jag inte hon hade haft så svårt för att unnat mig löpningens otroli
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 19:59Jag sprang från Stockholm till Gränna på en vecka. 30mil. Varje vecka som Isabellah..? Nja... Men jag skulle nog klara av det en månad kanske..
Jag sprang från Stockholm till Gränna på en vecka. 30mil. Varje vecka som Isabellah..? Nja... Men jag skulle nog klara av det en månad kanske..