Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning28 mil/vecka?
You need to log in to create posts and topics.

MK, det var dig jag tänkte på. 😉
MF, tack för de uppmuntrande orden! Springa 2 mil på kvällen, och sedan två mil på morgonen är det något sådant du tänkte på? Kan jag nog få till i min vanliga vecka.

Min fru tycker redan jag är tokig, kan ju alltid köra

Vissa åker till Mallis och håller 2,8 promille hela veckan så en vecka med 28 mil låter i sådan jämförelse väldigt sunt.

All heder åt dig Magnus som vill testa vad det innebär. Det behöver inte inverka så mycket om man delar upp det på två pass om dagen. Inte mer än vad en bokslutsvecka på jobbet kan göra för en ekonom. Eller en leveransvecka för en programmerare. Jag har g

Tja, åtminstone 18 svenskar har gjort det:
http://www.ultradistans.se/upload/Toppresultatdatabasen%202011-12-01.pdf
19 med Miranda då 🙂 20 - för hade du inte en medlöpare också Miranda?

Ja Magnus, jag som tyckte jag tränade mycket när jag sprang 28 mil på en månad:-) Och då var jag kanske 15 år yngre än du är nu.

Jag måste få ställa en fråga? Varför du vill springa så långt på en vecka. Bara för att testa om det går eller? Om du bara t

Fast Lena hur får du det bara till 18st (20 med Mirre och Suss)
Vi som har bråttom och klarar av det på en helg borde väl också få vara med i statistiken 🙂

Sorry Janne - jag kände på mig att jag tänkte fel. Men - på http://www.ultradistans.se finns ni alla med, för alla som tänker rätt och letar själva 🙂

Hasse, det var bara en tanke jag fick. Inspirerad av det Miranda skrev, i kombination med lite Wanderlust. Om du ser jag börjar regga "Löpning - Transport" mer än 3 mil på en dag, så vet du att det är på gång. 😉

Det är låntg kvar, jag hinner bli skadad

Veckan före jag fick en trasig knäprotes uttagen tog jag mig 31 mil på 6 dagar.
Är man positiv så är mycket vunnet. 🙂

Magnus.Min son var 42 år när han gick från 15 km - 333 km på 8 dagar.

Detta som nämnts att springa 2x2 mil varje dag är för en mede

28 mil på en vecka,skulle betyda 4mil om dan.Är lite tveksam till detta men det är nog ingen omöjlighet.Säger jag som sprang 28st halvmaror i sträck i 4 veckor(#)Lycka till så ses vi i Skövde i mars!(H)