Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 06:01Det finns ju dom som tävlar i Deca IM (triathlon) och gör en IM (inkl en marathon) per dag i 10 dagar. Skulle inte det räcka så finns det dubbel och nu även trippel...
(#)(#)(#)
Det finns ju dom som tävlar i Deca IM (triathlon) och gör en IM (inkl en marathon) per dag i 10 dagar. Skulle inte det räcka så finns det dubbel och nu även trippel...
(#)(#)(#)
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 06:46Jag är allra mest imponerad över de som är långsamma på Deca. Om man tävlar 19-20 timmar om dagen blir det liksom inte så mycket tid kvar att sova.
Jag är allra mest imponerad över de som är långsamma på Deca. Om man tävlar 19-20 timmar om dagen blir det liksom inte så mycket tid kvar att sova.
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 08:25Jag säger kör!!!!!
(och jag har själv börjat leta efter en ny "långfärdslöpning" till sommaren.. beroendeframkallande 😉
Jag säger kör!!!!!
(och jag har själv börjat leta efter en ny "långfärdslöpning" till sommaren.. beroendeframkallande 😉
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 08:33Vill man ha sällskap, så kan man springa med Bernt runt Mälaren i sommar.
ca38 mil på en vecka. 🙂
Vill man ha sällskap, så kan man springa med Bernt runt Mälaren i sommar.
ca38 mil på en vecka. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 09:06Mejla Serge!
Han har säkert något stalltips. 🙂
http://www.sergegirard.com/index.php?part=presse&lang=uk
EDIT: Europavarvet genomfördes 2010.
Mejla Serge!
Han har säkert något stalltips. 🙂
http://www.sergegirard.com/index.php?part=presse&lang=uk
EDIT: Europavarvet genomfördes 2010.
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 09:47Jag vet att det finns mängder av människor runt om i världen som springer mycket längre, men jag ville bara ha lite tips av de på FB som gjort något liknande.
Jag vet att det finns mängder av människor runt om i världen som springer mycket längre, men jag ville bara ha lite tips av de på FB som gjort något liknande.
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 10:11Magnus, för att svara på första frågan: Ja, testa att springa minst 2 mil på kvällen och 2 mil morgonen därpå. Det är bra övning för att känna på långa back-to-backpass.
Annars finns det ju rätt många motionärer som springer långt under en vecka. Tillräc
Magnus, för att svara på första frågan: Ja, testa att springa minst 2 mil på kvällen och 2 mil morgonen därpå. Det är bra övning för att känna på långa back-to-backpass.
Annars finns det ju rätt många motionärer som springer långt under en vecka. Tillräc
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 10:26Magnus, syftet med länken var inspiration, hoppas att du inte tolkade det som en dålig passning.
28 mil är mastigt, men klart att du klarar det. Boka in olika löparkompisar att dra delsträckor. Dubbelpass är (som Mackan skrev) nog inte helt fel. Vad sägs
Magnus, syftet med länken var inspiration, hoppas att du inte tolkade det som en dålig passning.
28 mil är mastigt, men klart att du klarar det. Boka in olika löparkompisar att dra delsträckor. Dubbelpass är (som Mackan skrev) nog inte helt fel. Vad sägs
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 10:41Om du tar det lugnt bör det inte vara några problem alls, med en bakgrund på ca 7 mil i veckan normalt.
När jag fyllde 40 tog jag en vecka ledigt och sprang 40 mil. Med ryggsäck eftersom jag sprang från Dalarna till Småland. Det gick över förväntan. Dock
Om du tar det lugnt bör det inte vara några problem alls, med en bakgrund på ca 7 mil i veckan normalt.
När jag fyllde 40 tog jag en vecka ledigt och sprang 40 mil. Med ryggsäck eftersom jag sprang från Dalarna till Småland. Det gick över förväntan. Dock
Quote from Funbeat user on 21 December 2011, 10:41Som Micke föreslog tror jag är ruskigt bra. Kanske t o m kan vara läge att testa att köra en halvvecka någon månad innan så man vet hur det kommer kännas... Ifall du tar en vilodag tror jag det är kört 🙂 Så hade min kropp funkat i alla fall 😛
Som Micke föreslog tror jag är ruskigt bra. Kanske t o m kan vara läge att testa att köra en halvvecka någon månad innan så man vet hur det kommer kännas... Ifall du tar en vilodag tror jag det är kört 🙂 Så hade min kropp funkat i alla fall 😛