Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 18:00Tror ändå jag chansar på att festa ibland. kanske sagt annorlunda om det var jag som varit ute igår:-)
men det är många lör innan gbg varvet och oftast är det rätt kul. så länge jag tränar för det är kul så tänker jag inte stå över. Obs jag har all respek
Tror ändå jag chansar på att festa ibland. kanske sagt annorlunda om det var jag som varit ute igår:-)
men det är många lör innan gbg varvet och oftast är det rätt kul. så länge jag tränar för det är kul så tänker jag inte stå över. Obs jag har all respek
Quote from Fredrik Forsberg on 3 February 2008, 19:31Jag resonerar som dig Daniel, Jag tränar för att det är kul. Inte tänker jag av stå lite vin eller en öl för att kroppen kommer fara illa. Låter märkligt när man läser vad man skiver 😉 Man vill ju egentligen sin kropp så väl som möjligt. Men vad ska man
Jag resonerar som dig Daniel, Jag tränar för att det är kul. Inte tänker jag av stå lite vin eller en öl för att kroppen kommer fara illa. Låter märkligt när man läser vad man skiver 😉 Man vill ju egentligen sin kropp så väl som möjligt. Men vad ska man
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 19:50Själv drack jag några glas vin både i fredags och igår. Idag har jag sprungit ett långpass på 18 kilometer och tyckte inte alls att jag hade några känningar av det. Skulle det ha varit bättre om jag avstod att springa?? Har dagens träning kanske inte haft
Själv drack jag några glas vin både i fredags och igår. Idag har jag sprungit ett långpass på 18 kilometer och tyckte inte alls att jag hade några känningar av det. Skulle det ha varit bättre om jag avstod att springa?? Har dagens träning kanske inte haft
Quote from Lars Mörrby on 3 February 2008, 20:25Ingen gång smakar en kall pilsner så gott som i bastun efter en löptur.
Alkohol är inte nyttigt, men liksom allt annat onytting är det mängden som avgör.
Jag hävdar fortfarande att den straff-träning jag körde när jag pluggade på Chalmers är bra.
För va
Ingen gång smakar en kall pilsner så gott som i bastun efter en löptur.
Alkohol är inte nyttigt, men liksom allt annat onytting är det mängden som avgör.
Jag hävdar fortfarande att den straff-träning jag körde när jag pluggade på Chalmers är bra.
För va
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 20:26Jag tränar aldrig dagen efter jag druckit. Mest beror det inte på just alkoholen utan på att det i samband med det blir att jag inte äter och sover ordentligt och då tycker jag inte att man ska träna. Blir det att jag av någon anledning inte sover ordentl
Jag tränar aldrig dagen efter jag druckit. Mest beror det inte på just alkoholen utan på att det i samband med det blir att jag inte äter och sover ordentligt och då tycker jag inte att man ska träna. Blir det att jag av någon anledning inte sover ordentl
Quote from Catharina Brattlin on 3 February 2008, 21:03Jag är heller ingen asket på långa vägar, och tänker heller inte bli det, trots att jag tränar mycket. En god middag med ett gott vin till i goda vänners lag, eller bara med maken, förgyller en annars rätt så kontrollerad och hektisk vardag. En guldkant p
Jag är heller ingen asket på långa vägar, och tänker heller inte bli det, trots att jag tränar mycket. En god middag med ett gott vin till i goda vänners lag, eller bara med maken, förgyller en annars rätt så kontrollerad och hektisk vardag. En guldkant p
Quote from Sissel Svanøe on 3 February 2008, 21:37För min del beror det helt på hur mycket jag dricker och vad jag äter till. Vi brukar emellanåt äta fredagspasta och dricka öl på ett lokalt etablissemang, och de gånger jag har tävlat lördagen efter dessa pasta- och öldagar har jag persat. Vi brukar dock
För min del beror det helt på hur mycket jag dricker och vad jag äter till. Vi brukar emellanåt äta fredagspasta och dricka öl på ett lokalt etablissemang, och de gånger jag har tävlat lördagen efter dessa pasta- och öldagar har jag persat. Vi brukar dock
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 22:17Exakt vad går det ut på att träna bakfull eller dagen-efter-full?
Det kan inte vara friskvård eller träning utan enbart dumhet eftersom signalsystemen i hjärnan inte fungerar så optimalt.
Exakt vad går det ut på att träna bakfull eller dagen-efter-full?
Det kan inte vara friskvård eller träning utan enbart dumhet eftersom signalsystemen i hjärnan inte fungerar så optimalt.
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 22:21Mental träning kanske?
Mental träning kanske?
Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 22:23Så man blir både bakfull o dagen-efter-full av några glas vin ???
Fast jag sa ju inte hur stora glasen var :D(H)
Så man blir både bakfull o dagen-efter-full av några glas vin ???
Fast jag sa ju inte hur stora glasen var :D(H)