Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 17:21Jag har sen nyår satt som policy att endast "dricka" på helger. Och det har minskat en hel del i intag också. Känns riktigt bra.. Man sparar pengar också, alkofritt är oftast mkt billigare 😉
Jag har sen nyår satt som policy att endast "dricka" på helger. Och det har minskat en hel del i intag också. Känns riktigt bra.. Man sparar pengar också, alkofritt är oftast mkt billigare 😉
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 17:27Sorry folks att jag låter som en ettrig skolfröken. Läste just om mitt inlägg och blev nästan full i skratt över hur det låter. Borde chilla lite... Jag antar att *ingen* längre tror mig vid det här laget om jag säger att jag kan vara rolig även utan spri
Sorry folks att jag låter som en ettrig skolfröken. Läste just om mitt inlägg och blev nästan full i skratt över hur det låter. Borde chilla lite... Jag antar att *ingen* längre tror mig vid det här laget om jag säger att jag kan vara rolig även utan spri
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 17:59Jag behöver inte dricka för att kunna gå ut och roa mig, "rätt musik och rätt kompisar" är det som är viktigt för mig, inte promillehalten i blodet 😉 Men jag tycker det är gott med ett glas vin ibland, eller en flaska Millers. Konsert, sommar, solnedgång
Jag behöver inte dricka för att kunna gå ut och roa mig, "rätt musik och rätt kompisar" är det som är viktigt för mig, inte promillehalten i blodet 😉 Men jag tycker det är gott med ett glas vin ibland, eller en flaska Millers. Konsert, sommar, solnedgång
Quote from mårten jansson on 13 February 2008, 18:00Jag dricker absolut inte varje gång jag är ute. Men det är jobbigt att vara ensam om att inte dricka. Man har inte så kul när alla andra är skrikiga och vimsiga och dessutom får man (i alla fall i studentsammanhang) en Fruktansvärd massa frågor.. Men jag
Jag dricker absolut inte varje gång jag är ute. Men det är jobbigt att vara ensam om att inte dricka. Man har inte så kul när alla andra är skrikiga och vimsiga och dessutom får man (i alla fall i studentsammanhang) en Fruktansvärd massa frågor.. Men jag
Quote from Lars Mörrby on 13 February 2008, 21:45Jag är helt övertygad om att du är lättroad (även utan sprit) Fredrika. Det räcker med lite allmän namnförvirring 😉
Jag är helt övertygad om att du är lättroad (även utan sprit) Fredrika. Det räcker med lite allmän namnförvirring 😉
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 21:47Ha ha ha, och inte slår det fel heller, där fick du mig att garva igen!
Ha ha ha, och inte slår det fel heller, där fick du mig att garva igen!
Quote from Lars Mörrby on 13 February 2008, 21:55En försynt fråga "Fredrik G" - står G möjligen för "Gunnars"?
OBS! INTE skratta!!
En försynt fråga "Fredrik G" - står G möjligen för "Gunnars"?
OBS! INTE skratta!!
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 22:01Nej. G som i Garvar (H).
Nej. G som i Garvar (H).
Quote from ellen olsson on 13 February 2008, 22:36> En försynt fråga "Fredrik G" - står G möjligen för "Gunnars"?
Hur kom jag in i det här? 🙂
> En försynt fråga "Fredrik G" - står G möjligen för "Gunnars"?
Hur kom jag in i det här? 🙂
Quote from Elias Engqvist on 14 February 2008, 08:31Fredrik o Fredrika G. - va gulligt! På alla hjärtans dag o allting 🙂
Fredrik o Fredrika G. - va gulligt! På alla hjärtans dag o allting 🙂