Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 22:30Tja här har du en definitivt skulle blir bakfull på ett par glas vin.
Jag verkar helt enkelt inte tåla alkohol i några former. Resultatet blir utebliven djupsömn (gäller de flesta som druckit lite för mkt) och värk i huvud och alla muskler dagen efter.
Tja här har du en definitivt skulle blir bakfull på ett par glas vin.
Jag verkar helt enkelt inte tåla alkohol i några former. Resultatet blir utebliven djupsömn (gäller de flesta som druckit lite för mkt) och värk i huvud och alla muskler dagen efter.
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 16:32Eftersom jag dricker så sällan räcker det med två glas vin för att bli lite på pickaluren och sova dåligt. Det är det inte värt. Då springer jag hellre en runda än dricker det där vinet.
Eftersom jag dricker så sällan räcker det med två glas vin för att bli lite på pickaluren och sova dåligt. Det är det inte värt. Då springer jag hellre en runda än dricker det där vinet.
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 16:33Det var någon som sa (säkert min bror) att om man festar till det en kväll, då tappar man två veckors träning!!
Och vem vill börja om?? Inte jag!
Det var någon som sa (säkert min bror) att om man festar till det en kväll, då tappar man två veckors träning!!
Och vem vill börja om?? Inte jag!
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 18:27Det ä rmed alkoholen som med löpningen! Ju mer man tränar ju mer tål man. 🙂
Har tyckt mig märka att ett positivt resultat av att vara i bra form är att även om det blir för mycket dricka en kväll så mår jag dagen efter mycket bättre nu då jag ä ri bra f
Det ä rmed alkoholen som med löpningen! Ju mer man tränar ju mer tål man. 🙂
Har tyckt mig märka att ett positivt resultat av att vara i bra form är att även om det blir för mycket dricka en kväll så mår jag dagen efter mycket bättre nu då jag ä ri bra f
Quote from Fredrik Närenfors on 4 February 2008, 21:01"Det ä rmed alkoholen som med löpningen! Ju mer man tränar ju mer tål man"
Jepp, alkisar tål en jäkla massa alkohol och de har verkligen tränat. Det kan jag intyga (H)
"Det ä rmed alkoholen som med löpningen! Ju mer man tränar ju mer tål man"
Jepp, alkisar tål en jäkla massa alkohol och de har verkligen tränat. Det kan jag intyga (H)
Quote from Funbeat user on 7 February 2008, 22:05Håller med pär. tillhörde dubbelhelgs gänget ett tag i mitt liv. söp o tränade stenhårt och tyckte inget skulle knäcka oss. fysiskt kan jag inte påstå att skillnade var så enorm (däremot måste jag tänka mig för innan jag dricker idag men det är en annan
Håller med pär. tillhörde dubbelhelgs gänget ett tag i mitt liv. söp o tränade stenhårt och tyckte inget skulle knäcka oss. fysiskt kan jag inte påstå att skillnade var så enorm (däremot måste jag tänka mig för innan jag dricker idag men det är en annan
Quote from Funbeat user on 12 February 2008, 23:04Att man tappar någon typ av antal dagars träning är en tröttsam skröna. Prova och känn efter om det är viktigt. Själv tyckte jag det var viktigt. Jag kört några lågintensiva 3-5 timmars långpass dagen "efter". De är precis lika jobbiga som utan dagen "eft
Att man tappar någon typ av antal dagars träning är en tröttsam skröna. Prova och känn efter om det är viktigt. Själv tyckte jag det var viktigt. Jag kört några lågintensiva 3-5 timmars långpass dagen "efter". De är precis lika jobbiga som utan dagen "eft
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 16:34Jag säger bara Gunde Svan! Han visste nog vad han gjorde och han drack inte en droppe alkohol under sin karriär. Själv är jag totalt värdelös i längdskidor men jag har som mål att bli bättre än medelsvensson. 🙂 (ingen nykterist direkt heller jag, men
Jag säger bara Gunde Svan! Han visste nog vad han gjorde och han drack inte en droppe alkohol under sin karriär. Själv är jag totalt värdelös i längdskidor men jag har som mål att bli bättre än medelsvensson. 🙂 (ingen nykterist direkt heller jag, men
Quote from Urban Nilsson on 13 February 2008, 16:55Jag blir mest fundersam över att det knappt är någon som verkar fundera på att man kan gå ut och ha roligt med vänner utan att dricka. Jag är ingen nykterist men visst kan man hålla sig om man ska träna dagen efter, eller är det en fråga om självförtroend
Jag blir mest fundersam över att det knappt är någon som verkar fundera på att man kan gå ut och ha roligt med vänner utan att dricka. Jag är ingen nykterist men visst kan man hålla sig om man ska träna dagen efter, eller är det en fråga om självförtroend
Quote from Funbeat user on 13 February 2008, 17:13Daniel, självklart kan man det, och jag har också reagerat på att ingen verkar påtala det. Jag har bara inte velat ge mig in i debatten på den punkten eftersom det bara skulle låta tråkpräktigt. Jag tror det är svårt att förstå att man kan ha lika trevlig
Daniel, självklart kan man det, och jag har också reagerat på att ingen verkar påtala det. Jag har bara inte velat ge mig in i debatten på den punkten eftersom det bara skulle låta tråkpräktigt. Jag tror det är svårt att förstå att man kan ha lika trevlig