Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 17:50David, fråga dig istället varför "lagidrottarna" sätter i sig pillren för att kunna spela?
Ps. Bättre då att som cyklisterna köra på epo och liknande?. Ds.
David, fråga dig istället varför "lagidrottarna" sätter i sig pillren för att kunna spela?
Ps. Bättre då att som cyklisterna köra på epo och liknande?. Ds.
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 17:58För att de är gnälliga.
Skillnaden är att det åker fast dopade i cykel eftersom de blir testade mycket ofta. Där slänger man inte dopingtesterna som har hänt i fotbollsvärlden.
För att de är gnälliga.
Skillnaden är att det åker fast dopade i cykel eftersom de blir testade mycket ofta. Där slänger man inte dopingtesterna som har hänt i fotbollsvärlden.
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 19:47Ok, David. Går det läsa någonstans om dopingtester som försvunnit inom lagidrotten eller är det plockat ur luften?
Vad tror du är anledningen till att cyklister och exempelvis längdskidåkare testas så ofta som du säger?
Ok, David. Går det läsa någonstans om dopingtester som försvunnit inom lagidrotten eller är det plockat ur luften?
Vad tror du är anledningen till att cyklister och exempelvis längdskidåkare testas så ofta som du säger?
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 19:54Jösses, du verkar inte följa med i vad som skrivs som mycket små notiser i idrottsvärlden. Annars finns google Coni skandal tester fotboll
För att de vill komma tillrätta med ett stort problem. Så enkelt är det.
När de mexikanska fotbollsmatadorerna åkte
Jösses, du verkar inte följa med i vad som skrivs som mycket små notiser i idrottsvärlden. Annars finns google Coni skandal tester fotboll
För att de vill komma tillrätta med ett stort problem. Så enkelt är det.
När de mexikanska fotbollsmatadorerna åkte
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 19:56Fast nu på dam-VM har de ju testat friskt tydligen, vilket vissa inte räknat med verkar det som!
Fast nu på dam-VM har de ju testat friskt tydligen, vilket vissa inte räknat med verkar det som!
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 20:21Ja, och då hittar man fall fastän fotboll har betydligt "snällare" regler kring medicinsk behandling än till exempel cykelsporten.
De kunde till exempel ha blodpass inom lagsporterna.
Ja, och då hittar man fall fastän fotboll har betydligt "snällare" regler kring medicinsk behandling än till exempel cykelsporten.
De kunde till exempel ha blodpass inom lagsporterna.
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 20:42Som den gamle avdankade psykolog som jag ju nu är så skulle jag vilja ge dig detta rådet. Det är helt OK att ha med sig en halv Alvedon i fickan under ett marathonlopp. Det är också naturligtvis så att man känner en del smärta vid typ 30 km. Smärtan är en
Som den gamle avdankade psykolog som jag ju nu är så skulle jag vilja ge dig detta rådet. Det är helt OK att ha med sig en halv Alvedon i fickan under ett marathonlopp. Det är också naturligtvis så att man känner en del smärta vid typ 30 km. Smärtan är en
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 20:58De problem jag haft som föranleder frågan om värktablett,
har inte med för lite träning att göra utan: skavsår. Det kan tyckas löjligt men under tävlingen är det inte så enkelt att kolla upp.
Efter tävlingen så har jag kunnat konstatera att det känts mer
De problem jag haft som föranleder frågan om värktablett,
har inte med för lite träning att göra utan: skavsår. Det kan tyckas löjligt men under tävlingen är det inte så enkelt att kolla upp.
Efter tävlingen så har jag kunnat konstatera att det känts mer
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 21:37David, jag har googlar coni fotboll tester skandal i alla möjliga kombinationer och inte fått fram något. Du kanske kan producera en länk?
Jag är inte ute efter att försöka få fram vilken idrott som är renast eftersom jag inte är intresserad av det. Jag
David, jag har googlar coni fotboll tester skandal i alla möjliga kombinationer och inte fått fram något. Du kanske kan producera en länk?
Jag är inte ute efter att försöka få fram vilken idrott som är renast eftersom jag inte är intresserad av det. Jag
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 21:41Har du gjort det på italienska?
Har du gjort det på italienska?