Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningAlvedon på 3:dje milen?
You need to log in to create posts and topics.

Du googlade inte på italienska då? Prova det nästa gång.

Edit tycker att du börjar hitta på saker som jag inte har skrivit.

..man ska väl göra sina misstag. Nu har jag hittat skav-sårs-sockar, compeed och skor med bred läst. Det tog mig 4 marors erfarenhet. (H)

Verkar som att den 5:e maran med skavsårs-strumpor och Compeed osv kan komma att bli bekymmersfri? 🙂 Själv så brukar jag smörja in fötterna med Helosansalva + använda 2 lagers-strumpor åtminstånde på långpassen. Det har funkat bra för mig. Man får pro

För dom som är intresserade finns det massor att läsa här bland annat
http://www.wada-ama.org/en/

Jag fick rekommendationen (av Reumatolog) att alltid ta Voltaren innan hårdare träningspass, för att förebygga förvärrad ledinflammation.
Det gör jag nu inte. Däremot tar jag det (utan något som helst dåligt samvete) i samband med både träning och tävlin

Men inte kan du ta åt dig i denna diskussionen Jenny! Om du behöver Voltaren för att kunna träna pga reumatism är ju inte riktigt samma sak, eller hur?

Äsch, inte tar jag åt mig.
Vill bara peka på att man inte kan skrika doping så fort någon behöver ta en alvedon...
Kanske uttryckte jag mig inte särskilt tydligt 🙂

Är det någon som har gjort det?

Tja, doping nämns ju redan i andra inlägget (även om det snarast syftar till sköterskan) och Totteman hade ju också åsikter i frågan.
Men visst, viss överreaktion från min sida...

>Doping?

Är inte det en fråga på grund av "?"?

Jag kan förstå när proffs använder medicin i samband med tävling men nu är det väl en "icke professionell" som frågar.