Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 16:11Allt utom riktig husmankost är droger och doping? Man ska bara springa barfota, allt annat är fusk?
*ironi*
Allt utom riktig husmankost är droger och doping? Man ska bara springa barfota, allt annat är fusk?
*ironi*
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 17:13Så är det, Ken. Så är det... (t+)
Så är det, Ken. Så är det... (t+)
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 18:28Eftersom jag skrev "doping" med ett frågetecken efter i inlägg 2 så kan jag förklara lite hur jag tänkte.
Om man har som vana att efter en viss sträcka, 3 mil, bedöva naturlig trötthetssmärta med hjälp av mediciner för att kunna fortsätta så ser jag det
Eftersom jag skrev "doping" med ett frågetecken efter i inlägg 2 så kan jag förklara lite hur jag tänkte.
Om man har som vana att efter en viss sträcka, 3 mil, bedöva naturlig trötthetssmärta med hjälp av mediciner för att kunna fortsätta så ser jag det
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 18:31Var tog resten av "Ken"s text vägen?
Var tog resten av "Ken"s text vägen?
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 18:43Skrevs om till "lätt svenska".;)
Skrevs om till "lätt svenska".;)
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 19:29Du förstod inte?
Du förstod inte?
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 20:15Både proffs och amatörer borde väl kunna läsa på och göra sina egna val.
Både proffs och amatörer borde väl kunna läsa på och göra sina egna val.
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 20:19Tror du verkligen det? Många klarar inte ens "Google".
Tror du verkligen det? Många klarar inte ens "Google".
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 22:01Jag kör voltaren på tub och smörjer nacken när jag cyklar och/eller efter cykelpasset.
Jag är ingen cyklist i grunden och får jävulskt ont i nacke och axlar när jag cyklar långt och tycker att det är skönt att smörja in lite voltaren i nacken så att jag
Jag kör voltaren på tub och smörjer nacken när jag cyklar och/eller efter cykelpasset.
Jag är ingen cyklist i grunden och får jävulskt ont i nacke och axlar när jag cyklar långt och tycker att det är skönt att smörja in lite voltaren i nacken så att jag
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 22:04Att använda voltaren som universalkur är bara dumt.
Varför ställer du inte in sittställningen istället?
Att använda voltaren som universalkur är bara dumt.
Varför ställer du inte in sittställningen istället?