Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 22:22Har en tempohoj och har inte vant mig än bara, är nybörjare på cykel. Jag har rätt inställning på den också.
Handlar inte om att voltaren är universalkur, tycker bara att diskussionen blir ganska löjlig och allt ska dras till det yttersta.
Om värktablett
Har en tempohoj och har inte vant mig än bara, är nybörjare på cykel. Jag har rätt inställning på den också.
Handlar inte om att voltaren är universalkur, tycker bara att diskussionen blir ganska löjlig och allt ska dras till det yttersta.
Om värktablett
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 22:25och ändå så finns det troligtvis samband mellan Diklofenak och allvarliga hälsoproblem.
Om du får ont så har du inte rätt inställning för din fysik.
och ändå så finns det troligtvis samband mellan Diklofenak och allvarliga hälsoproblem.
Om du får ont så har du inte rätt inställning för din fysik.
Quote from Elias Engqvist on 13 July 2011, 22:29Voltaren är väl mot inflammationer - det lär du inte få på en triathlontävling!
Voltaren är väl mot inflammationer - det lär du inte få på en triathlontävling!
Quote from Funbeat user on 13 July 2011, 22:38Även smärtstillande.
Även smärtstillande.
Quote from Elias Engqvist on 13 July 2011, 22:45Ja tydligen, brukar inte ta såna saker!
Ja tydligen, brukar inte ta såna saker!
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 06:54Är det inte bättre att träna upp muskulturen?
Jag märker stor skillnad på cyklingen för min egen del sedan jag började styrketräna axlar och nacke. Tack vare det så klarade jag 15 mil utan att få ont.
Är det inte bättre att träna upp muskulturen?
Jag märker stor skillnad på cyklingen för min egen del sedan jag började styrketräna axlar och nacke. Tack vare det så klarade jag 15 mil utan att få ont.
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 07:17Celos, muskulturen? Hmm, den kulturen tar jag gärna del av =)
Celos, muskulturen? Hmm, den kulturen tar jag gärna del av =)
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 07:34Tror jag så gärna så 😉 Lite mogontrött, men det skulle vara muskulaturen.
Edit: stavning
Tror jag så gärna så 😉 Lite mogontrött, men det skulle vara muskulaturen.
Edit: stavning
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 09:01Celos - Att träna för tävling är en självklarhet utan att det ska behöva sägas. Själv är jag i rätt så bra fysisk form och har styrketränat 2 år innan jag börja med triathlon.
Jag argumenterar inte mot det utan att många här verkar tycka att det är fusk
Celos - Att träna för tävling är en självklarhet utan att det ska behöva sägas. Själv är jag i rätt så bra fysisk form och har styrketränat 2 år innan jag börja med triathlon.
Jag argumenterar inte mot det utan att många här verkar tycka att det är fusk
Quote from Funbeat user on 14 July 2011, 10:41Mmmm. Samband diklofenak - allvarliga hälsoproblem torde vara ganska klart. De flesta får det utskrivet (jodå) av en anledning...
Är nog mer bekymrad över miljöpåverkan än eventuella biverkningar i enskilda fall.Att sedan mediciner inte ersätter träning
Mmmm. Samband diklofenak - allvarliga hälsoproblem torde vara ganska klart. De flesta får det utskrivet (jodå) av en anledning...
Är nog mer bekymrad över miljöpåverkan än eventuella biverkningar i enskilda fall.
Att sedan mediciner inte ersätter träning