Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 08:49Han letar efter svar på min fråga om vilken träningsnivå som testpersonerna i hans länk hade innan testet.
Han letar efter svar på min fråga om vilken träningsnivå som testpersonerna i hans länk hade innan testet.
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 09:41Det är väl bara att leta själv om du nu verkligen är intresserad.
Det är väl bara att leta själv om du nu verkligen är intresserad.
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 09:45Det är inte jag som använder underliga undersökningar som underlag för att otränade ska köra intervaller.
Jag tycker det är tillräckligt många här som har skador.
Det är inte jag som använder underliga undersökningar som underlag för att otränade ska köra intervaller.
Jag tycker det är tillräckligt många här som har skador.
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 09:47Nej, det här med vetenskap är tydligen inte din grej.
Nej, det här med vetenskap är tydligen inte din grej.
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 09:55Det här med träningsmetodik verkar inte vara din grej?
Det här med träningsmetodik verkar inte vara din grej?
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 10:04Du glömde hitta på ett nytt öknamn... (H)
Varför läser du inte studien själv, om du nu är intresserad?
Du glömde hitta på ett nytt öknamn... (H)
Varför läser du inte studien själv, om du nu är intresserad?
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 10:06Det är bara ök som har öknamn.
Det är bara ök som har öknamn.
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 10:07Det är kanske det jag har gjort?
Det är kanske det jag har gjort?
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 10:13Du går från klarhet till klarhet... (t+)
Du går från klarhet till klarhet... (t+)
Quote from Funbeat user on 17 October 2010, 10:34Sno nu inte alla punkterna från Goddi-Goddi.
Sno nu inte alla punkterna från Goddi-Goddi.