Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 08:46Jacob, du verkar ha en hel del kunskap i ämnet, men när du nu skriver att du:
"inte någon gång rekommenderat Jacky att börja köra intensiva intervaller och jag skulle aldrig rekommendera någon att göra det utan att veta mer information."Så då funderar
Jacob, du verkar ha en hel del kunskap i ämnet, men när du nu skriver att du:
"inte någon gång rekommenderat Jacky att börja köra intensiva intervaller och jag skulle aldrig rekommendera någon att göra det utan att veta mer information."
Så då funderar
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 09:46Träningsvanan kan säkert också vara till nytta även om man är en handikappad äldre person. Jag har en granne som förflyttar sig med rollator, "elstol" och färdtjänst ute. Hon kan inte längre åka ut till deras lantställe. Varje morgon hämtas hon med taxi f
Träningsvanan kan säkert också vara till nytta även om man är en handikappad äldre person. Jag har en granne som förflyttar sig med rollator, "elstol" och färdtjänst ute. Hon kan inte längre åka ut till deras lantställe. Varje morgon hämtas hon med taxi f
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 10:34K-G -> Jag såg den ljusgrå texten först nu när jag tog det du skrev och gjorde en sökning med hjälp av min webbläsare efter de orden. Hade jag missat 🙁
Råden är ju fortfarande de samma, intensiteten anpassas efter mål och den tid man är beredd att lägg
K-G -> Jag såg den ljusgrå texten först nu när jag tog det du skrev och gjorde en sökning med hjälp av min webbläsare efter de orden. Hade jag missat 🙁
Råden är ju fortfarande de samma, intensiteten anpassas efter mål och den tid man är beredd att lägg
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 10:43Bara för att inflika;
Jag läser de flesta inlägg med stort intresse och är otroligt tacksam för diskussionen som kommit upp! Jag tycker att det är otroligt intressant och har redan lärt mig många nya saker, eller i alla fall reviderat åsikter som jag tidi
Bara för att inflika;
Jag läser de flesta inlägg med stort intresse och är otroligt tacksam för diskussionen som kommit upp! Jag tycker att det är otroligt intressant och har redan lärt mig många nya saker, eller i alla fall reviderat åsikter som jag tidi
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 11:59Jacob..Jacob....fortsett og male deg inn i et hørna:
"Råden är ju fortfarande de samma, intensiteten anpassas efter mål och den tid man är beredd att lägga på träningen."
Er dette et fornuftig råd av en utbildet trener å gi til en nybørjer i løping.
Bø
Jacob..Jacob....fortsett og male deg inn i et hørna:
"Råden är ju fortfarande de samma, intensiteten anpassas efter mål och den tid man är beredd att lägga på träningen."
Er dette et fornuftig råd av en utbildet trener å gi til en nybørjer i løping.
Bø
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 12:45Jacob, jag missade inte andra delen av din mening.
Men i den första delen av meningen, utifall trådskaparen hade ont om tid, rekommenderade du intensiva intervaller.
Jacob, jag missade inte andra delen av din mening.
Men i den första delen av meningen, utifall trådskaparen hade ont om tid, rekommenderade du intensiva intervaller.
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 13:15Precis Krister. Då rekommenderar jag intensiva intervaller. Hur många intervaller och hur stor vilan är i förhållande till arbetstiden anpassas jag sen efter personen i fråga. Att detta går att genomföra med lika liten risk som annan form av löpning har j
Precis Krister. Då rekommenderar jag intensiva intervaller. Hur många intervaller och hur stor vilan är i förhållande till arbetstiden anpassas jag sen efter personen i fråga. Att detta går att genomföra med lika liten risk som annan form av löpning har j
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 20:27Är det över huvud taget NÅN i denna tråd som sagt att de haft fel och bytt uppfattning?
Är det över huvud taget NÅN i denna tråd som sagt att de haft fel och bytt uppfattning?
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 20:30Du har haft fel och frågan är om du har bytt uppfattning?
Du har haft fel och frågan är om du har bytt uppfattning?
Quote from Elias Engqvist on 18 October 2010, 20:38Är det inte det så har jag fel ovan 🙂
Alltså är det nån som har fel - men då har jag rätt men...
Är det inte det så har jag fel ovan 🙂
Alltså är det nån som har fel - men då har jag rätt men...