Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 17:19Mitt sista ifrågasättande för idag kommer levererat här och är en följdfråga till vår kära Annica, eftersom ditt förra svar var väldigt bra, vilket i sin tur tarvar en ännu knivigare föjldfråga:
Datorspelande, TV-tittande & stillasittande på jobbet degen
Mitt sista ifrågasättande för idag kommer levererat här och är en följdfråga till vår kära Annica, eftersom ditt förra svar var väldigt bra, vilket i sin tur tarvar en ännu knivigare föjldfråga:
Datorspelande, TV-tittande & stillasittande på jobbet degen
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 17:22Jo K-G, får väl testa på lite, det märks nog vad som passar så småninm 🙂 ..
Mjo, jag håller med Manne. Bara att jag tycker att det är lite fånigt egentligen 😀 ...
Frågan är egentligen om det kan finnas några baksidor med styrketräning i kontext med l
Jo K-G, får väl testa på lite, det märks nog vad som passar så småninm 🙂 ..
Mjo, jag håller med Manne. Bara att jag tycker att det är lite fånigt egentligen 😀 ...
Frågan är egentligen om det kan finnas några baksidor med styrketräning i kontext med l
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 17:33Nu är jag på hugget.
Det är jag ju aldrig. :@Förbjud styrketräning i maskiner för löpare. (t-)
Har ni inte snö där ni bor?
Ut och snöpulsa. 😀 😀
Då får ni starkare löpmuskulatur.Leriga vårstigar kommer som ett brev på posten. (t+)
Det finns året r
Nu är jag på hugget.
Det är jag ju aldrig. :@
Förbjud styrketräning i maskiner för löpare. (t-)
Har ni inte snö där ni bor?
Ut och snöpulsa. 😀 😀
Då får ni starkare löpmuskulatur.
Leriga vårstigar kommer som ett brev på posten. (t+)
Det finns året r
Quote from Catharina Brattlin on 13 January 2010, 18:52Anna, jag tränar bålen för att det ingår i min träning. Har ju varit gymmare decenniet längre än löpare. 😉
Jag tror inte att nån märker att försvagad muskelkorsett hindrar denne i löpningen. Förräns olika muskulära oegentligheter börjar uppstå. Tydligen
Anna, jag tränar bålen för att det ingår i min träning. Har ju varit gymmare decenniet längre än löpare. 😉
Jag tror inte att nån märker att försvagad muskelkorsett hindrar denne i löpningen. Förräns olika muskulära oegentligheter börjar uppstå. Tydligen
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 19:24Anders, vi är alla människor med ungefär samma livsstil och förutsättningar så väl genetiskt som kulturellt så varför skulle vi då inte också lida av ungefär samma brister?
Håller f ö med Sylvia 🙂
Anders, vi är alla människor med ungefär samma livsstil och förutsättningar så väl genetiskt som kulturellt så varför skulle vi då inte också lida av ungefär samma brister?
Håller f ö med Sylvia 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 19:56Annica, både miljömässigt och genetiskt sett är vi också olika, jag råkar tillhöra vad-klubben & lilltå-klubben. Förutsatt att inte svaghet i bålen visar sig som dessa problem. Då byter jag raskt till bål-klubben trots mina vad & tåproblem. Men eftersom a
Annica, både miljömässigt och genetiskt sett är vi också olika, jag råkar tillhöra vad-klubben & lilltå-klubben. Förutsatt att inte svaghet i bålen visar sig som dessa problem. Då byter jag raskt till bål-klubben trots mina vad & tåproblem. Men eftersom a
Quote from Catharina Brattlin on 13 January 2010, 20:03Anders, hur vet Du att Dina vadproblem INTE beror på svag bål? 😉
Som jag nämnde lite ovanför, så är ju kroppshållningen avhängd styrkan i bålen. En taskig hållning torde leda till en inte alltför optimal teknik när Du springer. Vilket (kanske?) kan leda
Anders, hur vet Du att Dina vadproblem INTE beror på svag bål? 😉
Som jag nämnde lite ovanför, så är ju kroppshållningen avhängd styrkan i bålen. En taskig hållning torde leda till en inte alltför optimal teknik när Du springer. Vilket (kanske?) kan leda
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 20:13Sylvia, du tog orden ur mun på mig 🙂
Sylvia, du tog orden ur mun på mig 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 13 January 2010, 20:16🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 20:18(Utan att skryta) pga. plankan i mag-, sid- & ryggläge samt att jag skulle kunna hänga längre tid i pik än de flesta 20-åringar om det inte vore för att lårens översidor får sendrag av statisk belastning. -Ej bål hos mig.
Jag kan sträcka mig till att bål
(Utan att skryta) pga. plankan i mag-, sid- & ryggläge samt att jag skulle kunna hänga längre tid i pik än de flesta 20-åringar om det inte vore för att lårens översidor får sendrag av statisk belastning. -Ej bål hos mig.
Jag kan sträcka mig till att bål