Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 15:31Receptet finns det tydligen många som har men det lär vara förbjudet och kallas för doping.
Receptet finns det tydligen många som har men det lär vara förbjudet och kallas för doping.
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 15:33Kasta diskus är väl en sak och springa maraton en annan 🙂
Hur som helst, jag anser mig inte kunna löpträna 6-7 dagar per vecka (ännu) och jag skulle nog inte göra det även om kroppen skulle orka. Alternativ träning funkar också för att stilla abstinense
Kasta diskus är väl en sak och springa maraton en annan 🙂
Hur som helst, jag anser mig inte kunna löpträna 6-7 dagar per vecka (ännu) och jag skulle nog inte göra det även om kroppen skulle orka. Alternativ träning funkar också för att stilla abstinense
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 15:42De första UFO observationerna lär ha skådats i samband med de grekiska olympiska spelen.(H)
Och jo jag har hört de historierna förr och det finns åtskilliga andra exempel på hur träning bedrevs & i detta fallet så vågar jag tro att det mesta är rena sann
De första UFO observationerna lär ha skådats i samband med de grekiska olympiska spelen.(H)
Och jo jag har hört de historierna förr och det finns åtskilliga andra exempel på hur träning bedrevs & i detta fallet så vågar jag tro att det mesta är rena sann
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 15:51Och värt att fundera på är att jag hörde nånstans om att en enkel individ hade en tanke som byggde på Milo´s filosofi om kalven.
Som sades här ovan så släpade Milo på kalven tills den blev stor och även om Milo nu inte gjorde det (?) så är ju filosofin d
Och värt att fundera på är att jag hörde nånstans om att en enkel individ hade en tanke som byggde på Milo´s filosofi om kalven.
Som sades här ovan så släpade Milo på kalven tills den blev stor och även om Milo nu inte gjorde det (?) så är ju filosofin d
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 15:55Om inte annat hade de gamla grekerna samma skönhetsideal som idag 🙂
Jag vet inte om jag skulle palla att sätta foten på ett gym idag för att se alla dessa frustande människor vars enda mål är att få mycket muskler (om jag generaliserar), även om jag sjä
Om inte annat hade de gamla grekerna samma skönhetsideal som idag 🙂
Jag vet inte om jag skulle palla att sätta foten på ett gym idag för att se alla dessa frustande människor vars enda mål är att få mycket muskler (om jag generaliserar), även om jag sjä
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 16:08Det finns lika många åsikter i den frågan som det finns folk Henrik.
Frågar du mig som alltid har tränat för att må bra så har jag också känt efter hur jag mått och kan ta till mig sanningar respektive osanningar genom att omsätta dem i praktiken.
Ett s
Det finns lika många åsikter i den frågan som det finns folk Henrik.
Frågar du mig som alltid har tränat för att må bra så har jag också känt efter hur jag mått och kan ta till mig sanningar respektive osanningar genom att omsätta dem i praktiken.
Ett s
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 16:25Jag håller med. Och jag tycker om att styrketräna. Men för mig är träning kopplat till ett mål - tävlingsmomentet. Jag reagerar bara på när folk säger: ´Nu ska jag dra och träna´. Sen ligger de på gymmet 6 dagar i veckan och lyfter skrot :-). Men det bety
Jag håller med. Och jag tycker om att styrketräna. Men för mig är träning kopplat till ett mål - tävlingsmomentet. Jag reagerar bara på när folk säger: ´Nu ska jag dra och träna´. Sen ligger de på gymmet 6 dagar i veckan och lyfter skrot :-). Men det bety
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 16:27Edit: jag skulle gå till gymmet 1-2 ggr i veckan. Men tycker inte att det är värt att betala för det. Då kör jag hellre lite övningar hemma.
Edit: jag skulle gå till gymmet 1-2 ggr i veckan. Men tycker inte att det är värt att betala för det. Då kör jag hellre lite övningar hemma.
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 16:32Henrik.
"Spring så mycket du kan på det underlag du ska tävla på." skrev du i inlägg 2. (t+)
Håller med till 100%.Är kroppen ovan vid löpning så får man ju träna upp den för detta.
Kjell-Erik Ståhl + Anders Gärderud åberopas både här och där.
De spra
Henrik.
"Spring så mycket du kan på det underlag du ska tävla på." skrev du i inlägg 2. (t+)
Håller med till 100%.
Är kroppen ovan vid löpning så får man ju träna upp den för detta.
Kjell-Erik Ståhl + Anders Gärderud åberopas både här och där.
De spra
Quote from Funbeat user on 13 January 2010, 17:02Henrik nu får du inte blanda ihop din tävlingsinstinkter med dina narcissistiska polare! 😉
Och jag kan väl tillägga att jag inte är en jätteförespråkare för gym men välkomnar den hjälpen som finns att tillgå och tror nog att K-G är väl traditionell men
Henrik nu får du inte blanda ihop din tävlingsinstinkter med dina narcissistiska polare! 😉
Och jag kan väl tillägga att jag inte är en jätteförespråkare för gym men välkomnar den hjälpen som finns att tillgå och tror nog att K-G är väl traditionell men