Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 18:05Fp. David
Jag: Respekt skall ges åt båda håll!
Du: Är det respekten för miljöförstöringen som du efterlyser?
Det är en så otroligt onödig följdfråga. Det är så uppenbart vad jag menar med tanke på trådens innehåll. Att du inte fattar det och sedan hävdar
Fp. David
Jag: Respekt skall ges åt båda håll!
Du: Är det respekten för miljöförstöringen som du efterlyser?
Det är en så otroligt onödig följdfråga. Det är så uppenbart vad jag menar med tanke på trådens innehåll. Att du inte fattar det och sedan hävdar
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 18:34Fp. David:
Naturligtvis fick jag korsa mittlinjen vid omkörningen och bröt därmed mot trafikreglerna. Lika bra att berätta att detta gjordes tack vare att jag hade fri sikt och bedömde det säkert att göra det, så slipper du kommentera det.
Ni som lägger
Fp. David:
Naturligtvis fick jag korsa mittlinjen vid omkörningen och bröt därmed mot trafikreglerna. Lika bra att berätta att detta gjordes tack vare att jag hade fri sikt och bedömde det säkert att göra det, så slipper du kommentera det.
Ni som lägger
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 18:50Det kan finnas en risk att jag hade körkort innan du var född och hade modellplan.
Vad är då problemet med att köra om?
Det kan finnas en risk att jag hade körkort innan du var född och hade modellplan.
Vad är då problemet med att köra om?
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 19:57Fp David
Jag vill klargöra ett av mina inlägg då du antagligen har missuppfattat det.
Mitt inlägg:
"Respekt skall ges åt båda håll!" edit:(respektera och visa hänsyn till alla trafikanter oavsett vilket fordon du framför)
Ditt svar:
"Är det respekten för
Fp David
Jag vill klargöra ett av mina inlägg då du antagligen har missuppfattat det.
Mitt inlägg:
"Respekt skall ges åt båda håll!" edit:(respektera och visa hänsyn till alla trafikanter oavsett vilket fordon du framför)
Ditt svar:
"Är det respekten för
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 20:04Nope, jag är en klenbent miljömarodör som gärna flyger.
Tyvärr så har jag ingen egen jet utan får cykla istället.
Nope, jag är en klenbent miljömarodör som gärna flyger.
Tyvärr så har jag ingen egen jet utan får cykla istället.
Quote from Lena O on 13 July 2010, 20:47Marcus: ok, nu ser jag. Är det bara jag som tycker att cykelboxar är bland det mest korkade ideér som finns?
Marcus: ok, nu ser jag. Är det bara jag som tycker att cykelboxar är bland det mest korkade ideér som finns?
Quote from Rasmus Olsson on 13 July 2010, 20:53Ja Gazza, du och alla taxichaffisar.
Ja Gazza, du och alla taxichaffisar.
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 21:07haxichaffisar.?????
Har googlet+Wikipedia= 0 resultat. Hva er det
haxichaffisar.?????
Har googlet+Wikipedia= 0 resultat. Hva er det
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 21:10Haxe?
BILD:http://www.schleusenhäuschen-lahnstein.de/wordpress/wp-content/uploads/2009/06/haxe-mit-bratkartoffeln-und-krautsalat1.jpg
Quote from Rasmus Olsson on 13 July 2010, 21:11solly, t skulle det vara där
solly, t skulle det vara där