Quote from Guest on 26 July 2008, 15:10Nu när man är inne i ett flyt, så händer det ingen vill ska hända. SKADA !
Fast jag vet inte vad som är fel, så jag frågar er som varit med ett tag. Jag har fått ont mellan vad och hälsena. Det började göra riktigt ont i onsdags när jag sprang och i dag l
Nu när man är inne i ett flyt, så händer det ingen vill ska hända. SKADA !
Fast jag vet inte vad som är fel, så jag frågar er som varit med ett tag. Jag har fått ont mellan vad och hälsena. Det började göra riktigt ont i onsdags när jag sprang och i dag l
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 15:20Naprapaten brukar ha egna tips efter undersökningen.
Naprapaten brukar ha egna tips efter undersökningen.
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 15:27Jo, det är sant. Det troliga är dock att det blir en massör och de är inte alltid lika insatta som naprapater.
Jo, det är sant. Det troliga är dock att det blir en massör och de är inte alltid lika insatta som naprapater.
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 17:01Hittar du rätt massör så.
Hittar du rätt massör så.
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 17:16Baserat på det du skriver är det väldigt svårt att säga. Svullnad betyder inflammation eller bristning. Är senan smärtkänslig om du tar ett nypgrepp om den? Är det en huggande känsla så att du inte kan gå på tå, eller är det mer konstant ont?
Baserat på det du skriver är det väldigt svårt att säga. Svullnad betyder inflammation eller bristning. Är senan smärtkänslig om du tar ett nypgrepp om den? Är det en huggande känsla så att du inte kan gå på tå, eller är det mer konstant ont?
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 17:19Låter EXAKT som den skada jag dras med (f.ö. vänster vad)... Jag har dock inte varit hos naprapat för att kolla upp skiten
Låter EXAKT som den skada jag dras med (f.ö. vänster vad)... Jag har dock inte varit hos naprapat för att kolla upp skiten
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 17:27För att illustrera var det onda sitter (se rött område nedan)
BILD:http://www.imageheap.com/main/pic.php?u=2525mLneO&i=14905
För att illustrera var det onda sitter (se rött område nedan)
BILD:http://www.imageheap.com/main/pic.php?u=2525mLneO&i=14905
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 17:28Är det så rött så kan det vara ett stort myggstick.
Är det så rött så kan det vara ett stort myggstick.
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 17:33Glöm inte en broms som gör tvärnit i hälsenan.
Glöm inte en broms som gör tvärnit i hälsenan.
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 17:35:@
Förlöjliga inte min fina bild nu pöjkar....
:@
Förlöjliga inte min fina bild nu pöjkar....