Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Håkan, lycka till med Ditt "Jag-ska-omvända-frugan"-projekt. 🙂

Jag måste säga att Din fru verkar vara en snäll och anpassningsbar person. Med talang dessutom!

Jag själv hade ALDRIG gjort något som jag hatar för att någon annan vill, och tycker, att ja

Jag har gett upp. Min fru och jag kommer aldrig att springa tillsammans. Tyvärr.
Så jag köpte en hund istället. En Welsh SPRINGER spaniel... 🙂
(Jodå, jag har kvar frun också.)

>Miss F: (t+)
>Trampvagn 🙂

Att springa ihop, eller cykla ihop, träna ihop, är inte bara en fråga om intresse, det handlar en del om logistik.
Sällskap av min man på turer det får jag bara ibland på semestern när våra föräldrar passar barnen. Lillan vil

Har försökt att uppmuntra min man till att börja springa länge. Första gången jag lyckades få med honom på en runda, körde jag nog lite för hårt vilket resulterade i att det dröjde över ett halvår tills han följde med igen. Andra gången satte jag pulskloc

Ja nu har ju Fredrik skrivit här att jag verkligen är en sådan som vill springa, vilket kanske är en sanning med modifikation. 🙂 Jag har på grund av diverse omständigheter helt kommit av mig med löpningen och då är det väldigt mentalt jobbigt att vilja

Jag sällar mig till dem som säger - 40 år, fyra barn och inte tränat på 10 år och 10 km sub 60 minuter - isses!
Din fru får uppenbarligen all träning hon behöver redan 🙂

I själva sakfrågan står jag på sidan "var och en måste få bestämma själv". Men eft

Min fru tyckte verkligen inte om att löpträna för tio år sen, när vi träffades. Men i höst är hon anmäld till Lidingöloppet, K30!

Så svaret på den ursprungliga frågan, hur lång tid det tar, är 10 år 🙂

Radioprogrammet Upploppet gav idag intressanta perspektiv på löpning och relationer. På gott och ont.

Det ska nog gå snabbare än 10 år, det här.
Idag gav hon sig ut igen. Helt frivilligt.
Det där radioprogrammet ska jag nog lyssna på nu.

Jag var en rejäl soffpotatis och HATADE löpning. Sambon sprang titt som tätt men slutade nästan helt för att det var trist att träna utan mig.

Smart som hon var så frågade hon om jag ville hänga med på en rask promenad i 10 min.. Då bytte jag så klart o