Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är inte i alla att tycka att det är särskilt kul att springa som sagt, väntar man på att det ska komma kan man nog bli lite besviken. Frågan är vad som får ut henne till dess. Nu. Hänga på andra (kanske dig), en utmaning att jobba emot, någon belöning

>När hon gav sig ut och sprang 10 km, gjorde hon det på eget initiativ. Jag var inte med, men hon fick låna min GPS klocka. 10 km på 59:40 stod det när hon kom tillbaka

Ni äger möjligen inte en Segway?

Om jag skulle försöka förändra min partner på nåt område så skulle jag fundera på om hon vill att jag ändrar mej på nåt annat område. Tvekamper tror jag inte på.

Fast nu verkar det ju inte vara riktigt så hemma hos trådskaparen...

"Ni äger möjligen inte en Segway?"

Dagens garv! var det inte i solsidan som Fredde gav sig ut på träning med en Segway?

Alltså, jag tycker absolut att man ska påverka / uppmuntra / hjälpa sin partner med sådant som är bra som nyttig mat, träning, inget/måttligt alkoholintag osv - ffa genom att föregå med gott exempel. Jag har själv lyckats inspirera min man att öka sin trä

Om det är långt till gymmet kan en träningsdvd med rolig träningsform faktiskt vara något ... Även om riktiga pass är roligare.

Man fick intrycket att hon aldrig löptränat och inte rört sig alls på 10 år, isåfall skulle ju 59 min på 10 km terrängspår vara helt häpnadsväckande. men jag antar att hon levt ett aktivt liv och hade en god kondition i sig själv. Det finns verkligen pote

Respekt för denna tiden på första löppasset!
Jag har faktiskt en liknande situation med min tjej, fast hon vill/kan inte springa en mil än. Hon (löp)tränade aldrig i hennes liv. Som din tjej så svarade hon att hon tycker att löpning är tråkig.
Nu gillar h

Min fru gillar att sy. I hate it.

Tänk om hon får griller i huvudet

Om TS:s fru är lite smart kan hon få en helt ny tillvaro. TS är ju angelägen om att hon ska må bra, så om han dummsuger hela huset springer hon en mil. Motsvarande några halvmaror i veckan kan hon deala bort allt vad marktjänst heter.