Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 20:01"Vad du än gör, sluta genast med det"
"Vad du än gör, sluta genast med det"
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 20:02Ted Bundy var en helyllegrabb tills han blev förövare.
Ted Bundy var en helyllegrabb tills han blev förövare.
Quote from Magnus Gelang on 12 August 2012, 20:49Förtydligar: Om jag tagit paus mitt i så säger jag nog ungefär "igår sprang jag totalt 5 km men tog en paus i mitten". Jag säger inte att jag sprungit 5 km på raken.
Förtydligar: Om jag tagit paus mitt i så säger jag nog ungefär "igår sprang jag totalt 5 km men tog en paus i mitten". Jag säger inte att jag sprungit 5 km på raken.
Quote from Funbeat user on 12 August 2012, 21:06Jag håller med: om man (i synnerhet kvällstid i glest befolkade löparspår) kommer ikapp, så spring gärna om så snabbt som möjligt och säg något glatt.
Dagtid bryr åtminstone inte jag mig om hur man gör.
Jag håller med: om man (i synnerhet kvällstid i glest befolkade löparspår) kommer ikapp, så spring gärna om så snabbt som möjligt och säg något glatt.
Dagtid bryr åtminstone inte jag mig om hur man gör.
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 09:04Förtydligande: Jag la mig inte bakom och sprang, utan min avsikt var att genast springa om och förbi. Framförvarande löpare stannade dock, mitt i steget, och vände sig om - när jag var kanske tre meter ifrån.
Vill man ha draghjälp, då kan man ju be om d
Förtydligande: Jag la mig inte bakom och sprang, utan min avsikt var att genast springa om och förbi. Framförvarande löpare stannade dock, mitt i steget, och vände sig om - när jag var kanske tre meter ifrån.
Vill man ha draghjälp, då kan man ju be om d
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 09:26> Vad menar Peter Nilsson med sin kommentar?
Vad jag menar är att du kan aldrig lista ut vad alla andra menar att du ska göra. Cyklister har en uppfattning, hundägare en annan, pensionärer en annan, barnvagnsknuffare, romantiska par, svampplockare, stavg
> Vad menar Peter Nilsson med sin kommentar?
Vad jag menar är att du kan aldrig lista ut vad alla andra menar att du ska göra. Cyklister har en uppfattning, hundägare en annan, pensionärer en annan, barnvagnsknuffare, romantiska par, svampplockare, stavg
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 09:33Jag har inte legat sömnlös 🙂
Men ser det som ett intressant - om än svårlösligt - dilemma. Det finns en löpardimension i det, och en medmänsklig, och en samhällelig.
När jag sprang morgonen efter, gjorde jag dock en ordentlig gir ut åt höger innan ja
Jag har inte legat sömnlös 🙂
Men ser det som ett intressant - om än svårlösligt - dilemma. Det finns en löpardimension i det, och en medmänsklig, och en samhällelig.
När jag sprang morgonen efter, gjorde jag dock en ordentlig gir ut åt höger innan ja
Quote from Catharina Brattlin on 13 August 2012, 12:25Pssst, Åsa, Du har nog skrivit i fel tråd. 😉
I övrigt - jag är inte rädd av mig och skulle inte ens märka att någon sprang i kapp mig eftersom jag alltid har musik i öronen. Om jag själv ska till att springa om (troligtvis fotgängare då) så brukar jag s
Pssst, Åsa, Du har nog skrivit i fel tråd. 😉
I övrigt - jag är inte rädd av mig och skulle inte ens märka att någon sprang i kapp mig eftersom jag alltid har musik i öronen. Om jag själv ska till att springa om (troligtvis fotgängare då) så brukar jag s
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 13:17Det kan vara någon form av KBT som hon genomför.
Det kan vara någon form av KBT som hon genomför.
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 13:33Ropar ibland "pling-pling" innan omkörning varpå berörd hoppar till av förskräckelse...
Springer ibland om utan ett knyst varpå berörd hoppar till av förskräckelse...
Andra reagerar inte alls... Det finns förmodligen inget rätt sätt...
Ropar ibland "pling-pling" innan omkörning varpå berörd hoppar till av förskräckelse...
Springer ibland om utan ett knyst varpå berörd hoppar till av förskräckelse...
Andra reagerar inte alls... Det finns förmodligen inget rätt sätt...