Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 20:34Haha! Ja, det borde ju fungera som en sporre att öka takten, kan man tycka. Ska tänka på det när jag blir omsprungen! 😀
Haha! Ja, det borde ju fungera som en sporre att öka takten, kan man tycka. Ska tänka på det när jag blir omsprungen! 😀
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 20:41De gånger jag har varit med om det här har varit sent på kvällen och när personen framför har haft lurar. Lite får de allt skylla sig själva, eftersom det är nästan omöjligt att låta bli att skrämma slag på någon under de omständigheterna.
De gånger jag har varit med om det här har varit sent på kvällen och när personen framför har haft lurar. Lite får de allt skylla sig själva, eftersom det är nästan omöjligt att låta bli att skrämma slag på någon under de omständigheterna.
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 20:58Ibland hjälper det inte ens att låta! Var ute och sprang en kväll i bostadsområdet förrförra vintern och jag pressade på ganska mycket. Följdaktligen lät jag som en korsningen mellan frustande tjur och ånglok, men snön dämpade stegen så när jag närmade mi
Ibland hjälper det inte ens att låta! Var ute och sprang en kväll i bostadsområdet förrförra vintern och jag pressade på ganska mycket. Följdaktligen lät jag som en korsningen mellan frustande tjur och ånglok, men snön dämpade stegen så när jag närmade mi
Quote from Funbeat user on 13 August 2012, 23:08Min värsta skräckupplevelse i dem vägen var när jag blev omsprungen av en snabbare kille. Jag hörde honom i god tid så jag var beredd på att bli omsprungen. Det jag inte hörde var hans hund förrän den gav upp ett skall alldeles bakom mig. Pulskurvan på kl
Min värsta skräckupplevelse i dem vägen var när jag blev omsprungen av en snabbare kille. Jag hörde honom i god tid så jag var beredd på att bli omsprungen. Det jag inte hörde var hans hund förrän den gav upp ett skall alldeles bakom mig. Pulskurvan på kl
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 02:40jag e en såndär dålig människa som brukar springa med musik 😉 men hör oftast när folk kommer bakom ändå. ibland händer det dock att man är så inne i sina tankar att man rycker till av förvåning...
annars så är nog lösa hundar det enda jag är rädd för nä
jag e en såndär dålig människa som brukar springa med musik 😉 men hör oftast när folk kommer bakom ändå. ibland händer det dock att man är så inne i sina tankar att man rycker till av förvåning...
annars så är nog lösa hundar det enda jag är rädd för nä
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 08:59Jag håller med om att det nog inte finns en bästa lösning men kan iaf berätta ett exempel på hur man inte gör: Nyligen på en morgonrunda i lilla terrängslingan brevid Bergshamra IP fanns det en familj som promenerade när jag kom springandes på ett snabbt
Jag håller med om att det nog inte finns en bästa lösning men kan iaf berätta ett exempel på hur man inte gör: Nyligen på en morgonrunda i lilla terrängslingan brevid Bergshamra IP fanns det en familj som promenerade när jag kom springandes på ett snabbt
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 09:05Jag tycker också att man kan skilja på rädd och förskräckt, och att lägga skulden på den andre. Det kan hända att jag kopplar bort verkligheten ett tag och då kan rycka till/hoppa till när verkligheten gör sig påmind. Men det är inget som bekymrar mig näs
Jag tycker också att man kan skilja på rädd och förskräckt, och att lägga skulden på den andre. Det kan hända att jag kopplar bort verkligheten ett tag och då kan rycka till/hoppa till när verkligheten gör sig påmind. Men det är inget som bekymrar mig näs
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 10:04Linda (t+)
Linda (t+)
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 10:13Andra bra fraser
"Klaatu berada Niktu!"
"I come in peace!" dock är det rätta tonlösa tonfallet svårt att åstadkomma om man är kraftigt andfådd ...
Andra bra fraser
"Klaatu berada Niktu!"
"I come in peace!" dock är det rätta tonlösa tonfallet svårt att åstadkomma om man är kraftigt andfådd ...
Quote from Funbeat user on 14 August 2012, 16:42Det finns en vandringssägen, som jag inte drar hela historien på. Resultatet är i alla fall att mannen som springer ikapp en kvinna i motionsspåret blir sprejad med tårgas i ögonen och sen avslutas det av att han får en spark i skrevet.
Det finns en vandringssägen, som jag inte drar hela historien på. Resultatet är i alla fall att mannen som springer ikapp en kvinna i motionsspåret blir sprejad med tårgas i ögonen och sen avslutas det av att han får en spark i skrevet.