Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 10:25Det stämmer! Nice, då ska jag hoppa in där i planen 🙂
Det stämmer! Nice, då ska jag hoppa in där i planen 🙂
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 19:24Jennie: Kolla vecka 5 pass tre. 20 min löpnin i sträck drygt 3 km. Sedan beror det lite på hur mycket du redan springer. Om du redan har rutinen att löpa 3 ggr i veckan så kan du fortsätta där i programmet. Känns det för hårt någonstans kör du bara om en
Jennie: Kolla vecka 5 pass tre. 20 min löpnin i sträck drygt 3 km. Sedan beror det lite på hur mycket du redan springer. Om du redan har rutinen att löpa 3 ggr i veckan så kan du fortsätta där i programmet. Känns det för hårt någonstans kör du bara om en
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 20:02Stort tack Anders! Nej jag är absolut inte van att springa 3km..
Jag får onekligen känna efter hur det känns att köra på det direkt, eller
om jag ska köra på intervaller en vecka.. Jag siktar på intervaller imorrn, och se hur det känns 🙂
Stort tack Anders! Nej jag är absolut inte van att springa 3km..
Jag får onekligen känna efter hur det känns att köra på det direkt, eller
om jag ska köra på intervaller en vecka.. Jag siktar på intervaller imorrn, och se hur det känns 🙂
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 22:58Det kommer säkert gå jättebra, och var försiktig med tempot till en början så du inte skadar dig.
Det kommer säkert gå jättebra, och var försiktig med tempot till en början så du inte skadar dig.
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 12:52Sådärja då var det dags för en liten statusuppdatering igen. Jag har nu sprungit milen tre gånger. Tempot har sakta blivit bättre från första gången enligt följande:
Pass 1: 10:07 min/km (10,06 km)
Pass 2: 09:17 min/km ( 9,05 km)
Pass 3: 09:07 min/km (1
Sådärja då var det dags för en liten statusuppdatering igen. Jag har nu sprungit milen tre gånger. Tempot har sakta blivit bättre från första gången enligt följande:
Pass 1: 10:07 min/km (10,06 km)
Pass 2: 09:17 min/km ( 9,05 km)
Pass 3: 09:07 min/km (1
Quote from Magnus Gelang on 21 July 2010, 13:21Härligt Anders 😀
Härligt Anders 😀
Quote from Lotta Lindström on 21 July 2010, 16:54Heja Anders (t+)
Själv sprang jag 3km idag vilket var distansrekord. 😀
Heja Anders (t+)
Själv sprang jag 3km idag vilket var distansrekord. 😀
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 23:59Bravo Sara!
Jag minns min första 3km med stolthet och glädje själv. Det var där någonstans det började bli roligt att springa och att klara 20 min jogging utan att behöva promenera i intervall.
Fortsätt så!
Bravo Sara!
Jag minns min första 3km med stolthet och glädje själv. Det var där någonstans det började bli roligt att springa och att klara 20 min jogging utan att behöva promenera i intervall.
Fortsätt så!
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 14:45Hej Anders!
Grattis till milen!! Bra gjort! 🙂 Jag blev väldigt inspirerad av dina inlägg om din träning! Nu kör jag ett program för att kunna jogga en mil och det går framåt! Plötsligt orkar jag jogga, fantastisk känsla!
Hej Anders!
Grattis till milen!! Bra gjort! 🙂 Jag blev väldigt inspirerad av dina inlägg om din träning! Nu kör jag ett program för att kunna jogga en mil och det går framåt! Plötsligt orkar jag jogga, fantastisk känsla!
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 16:10Jag vill också! Jag vill bara ut, ut o springa! Men då har jag en riktig förkylning också, så det vore väl dumt.. Och när jag blir frisk kommer motivationen sjunkit till botten, så min kropps tajming är väl sådär.. 😉
Men det är en väldigt peppande tråd,
Jag vill också! Jag vill bara ut, ut o springa! Men då har jag en riktig förkylning också, så det vore väl dumt.. Och när jag blir frisk kommer motivationen sjunkit till botten, så min kropps tajming är väl sådär.. 😉
Men det är en väldigt peppande tråd,