Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 07:35Trevlig rapport. Grattis till distansrekordet!
Trevlig rapport. Grattis till distansrekordet!
Quote from Jan Lundquist on 7 July 2010, 08:11Härligt och inspirerande Anders!!
Härligt och inspirerande Anders!!
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 08:32Det här är bra Anders. Skitbra. Jag blir lite rörd av att läsa om din resa.
Borde vara obligatorisk litteratur för alla som börjar springa.
Det här är bra Anders. Skitbra. Jag blir lite rörd av att läsa om din resa.
Borde vara obligatorisk litteratur för alla som börjar springa.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 08:42Och en sak till, ang. pulsen
Ett tecken på att du börjar få bra kondition är just det där att pulsen faktiskt sjunker, och ganska snabbt så, när du tar det lite lugnare. Att kunna vila fast jag sprang var STORT tyckte jag för några år sen.
Jag har haft
Och en sak till, ang. pulsen
Ett tecken på att du börjar få bra kondition är just det där att pulsen faktiskt sjunker, och ganska snabbt så, när du tar det lite lugnare. Att kunna vila fast jag sprang var STORT tyckte jag för några år sen.
Jag har haft
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 09:27Jag inser att det där behöver jag lära mig, att sänka hastigheten så jag orkar springa längre istället för att köra på i den hastigheten som jag tycker är roligast att springa i och bli död efter bara en kilometer. Får bli något att jobba med de kommande
Jag inser att det där behöver jag lära mig, att sänka hastigheten så jag orkar springa längre istället för att köra på i den hastigheten som jag tycker är roligast att springa i och bli död efter bara en kilometer. Får bli något att jobba med de kommande
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 13:01Jag tror att jag har sagt det förut, men jag säger det igen - du är fantastisk Anders, jag vill vara som du!
Jag tror att jag har sagt det förut, men jag säger det igen - du är fantastisk Anders, jag vill vara som du!
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 13:55Håller med Peter, underbar läsning!
Håller med Peter, underbar läsning!
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 15:14Tack för alla härliga tillrop till er alla!
Jag kan helt ärligt säga att utan alla funbeatares goda råd och peppning så hade jag aldrig kommit tillbaka när jag av olika anledningar haft träningsuppehåll någon vecka. Det är så lätt att prioritera in andra
Tack för alla härliga tillrop till er alla!
Jag kan helt ärligt säga att utan alla funbeatares goda råd och peppning så hade jag aldrig kommit tillbaka när jag av olika anledningar haft träningsuppehåll någon vecka. Det är så lätt att prioritera in andra
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 11:07Anders, du är bäst!! (t+)
Du är en enorm inspirationskälla!! (H:)
Anders, du är bäst!! (t+)
Du är en enorm inspirationskälla!! (H:)
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 11:33Har lite gåshud på armarna efter all inspirerande läsning. Ska springa Lidingö 2011 (som en del i klassikern) så jag har börjat springa lite lätt efter en vår med bara cykling. 5km känns lite tungt ibland och lätt ibland (springer på morgonen innan jobbet
Har lite gåshud på armarna efter all inspirerande läsning. Ska springa Lidingö 2011 (som en del i klassikern) så jag har börjat springa lite lätt efter en vår med bara cykling. 5km känns lite tungt ibland och lätt ibland (springer på morgonen innan jobbet