Quote from Funbeat user on 23 March 2010, 11:04Ja, jag brukar också göra som dig Anders. Först lite löpband, som ju faktiskt blir lite roligare om man har bra musik i öronen. I söndags var det en kille som hade lite roligt åt mig, för jag hade tydligen småsjungit med lite i en favoritlåt utan att jag
Ja, jag brukar också göra som dig Anders. Först lite löpband, som ju faktiskt blir lite roligare om man har bra musik i öronen. I söndags var det en kille som hade lite roligt åt mig, för jag hade tydligen småsjungit med lite i en favoritlåt utan att jag
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 21:46I dag blev det den vanliga 5 km rundan på löpbandet.
Den vanliga va? Vem kunde tro det vid samma tid förra året när jag knappt orkade gå till tåget?Jag minns första vändan sedan lumpen (18 år sedan) som jag sprang frivilligt, det var ett år sen minus ba
I dag blev det den vanliga 5 km rundan på löpbandet.
Den vanliga va? Vem kunde tro det vid samma tid förra året när jag knappt orkade gå till tåget?
Jag minns första vändan sedan lumpen (18 år sedan) som jag sprang frivilligt, det var ett år sen minus ba
Quote from Funbeat user on 24 March 2010, 21:56Barmarken är väl värd att vänta på, tro mig! 5km regelbundet är väldigt bra motion. Tänk vad som går att göra när man bara ger sig f-n på det!
För mig blev det idag lite kick&box. Kul men jobbigt för muskler som inte är vana att jobba. Imorgon blir det s
Barmarken är väl värd att vänta på, tro mig! 5km regelbundet är väldigt bra motion. Tänk vad som går att göra när man bara ger sig f-n på det!
För mig blev det idag lite kick&box. Kul men jobbigt för muskler som inte är vana att jobba. Imorgon blir det s
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 02:39Anders, det är ju det som är så kul att 5 km numera är din vanliga runda. Det visar ju andra där ute att det är möjligt att börja med löpning även om man inte passar in i löparfacket som många tror.
Jag tycker du är en inspiration för alla.
Anders, det är ju det som är så kul att 5 km numera är din vanliga runda. Det visar ju andra där ute att det är möjligt att börja med löpning även om man inte passar in i löparfacket som många tror.
Jag tycker du är en inspiration för alla.
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 09:44Ja, helt klart Anders, du är verkligen en stor inspirationskälla för mig 🙂 Ta åt dig av berömmet, det är du värd!
Ja, helt klart Anders, du är verkligen en stor inspirationskälla för mig 🙂 Ta åt dig av berömmet, det är du värd!
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 10:20Det här är min favvo dokusåpa! Keep on trucking...
Det här är min favvo dokusåpa! Keep on trucking...
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 11:20Just nu är gångvägarna täckta med decimetertjockt med grus, inte säker på att jag föredrar det framför snö. Tunna istäcken på pölarna här och var upptäckte jag också och _pölar_, föredrar avgjort snö, den tränger inte in i skorna. Tackolov för ullstrumpor
Just nu är gångvägarna täckta med decimetertjockt med grus, inte säker på att jag föredrar det framför snö. Tunna istäcken på pölarna här och var upptäckte jag också och _pölar_, föredrar avgjort snö, den tränger inte in i skorna. Tackolov för ullstrumpor
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 14:16Idag har jag klarat av min tredje runda för veckan.. Skönt vet jag inte riktigt om det var, men jag känner mig glad för att jag verkligen gav mig ut trots huvudvärk, stela axlar och lätt illamående.
Så Anders, du har rätt i att bara det att man ger sig u
Idag har jag klarat av min tredje runda för veckan.. Skönt vet jag inte riktigt om det var, men jag känner mig glad för att jag verkligen gav mig ut trots huvudvärk, stela axlar och lätt illamående.
Så Anders, du har rätt i att bara det att man ger sig u
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 14:25Åh tack alla underbara medtränare 🙂
Ja det är coolt att det har blivit normaldistansen i stället för maxdistansen och i går sprang jag 6,2 km och det kändes också helt okay. Dessutom så höll konditionen för mer, det var inte den som fick mig att stanna
Åh tack alla underbara medtränare 🙂
Ja det är coolt att det har blivit normaldistansen i stället för maxdistansen och i går sprang jag 6,2 km och det kändes också helt okay. Dessutom så höll konditionen för mer, det var inte den som fick mig att stanna
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 23:29Jag "lärde" mig gilla löpning förra våren tack vare kom igång-program på marathon.se.. Kika där!
Jag "lärde" mig gilla löpning förra våren tack vare kom igång-program på marathon.se.. Kika där!