Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

Hehe Kjell, jag har hamnat mer i gruppen för oss som började jogga 2009. Men jag saknade den här tråden lite så nu är jag tillbaka. Jag hade tänkt en vända i kväll igen men jag har fått tillbaka urtikarian på fötterna så det känns lite sådär. Jag tar besl

Jag tänkte vi kanske skulle återuppliva den här tråden lite. Kort sammanfattning av min jogging var väl att den i princip upphörde under senhösten vintern för att ersättas av hudutslag (urticaria) som var särskilt besvärande på fötterna för löpningen. Eft

Åh, TACK! för att du återupplivar den här. (t+)
Jag håller på att bli GALEN på MIG SJÄLV för att jag slutade springa när jag väl var igång (får man skylla på jobb och OS?) och nu inte tycks klara av att komma igång? Gaaaah! Jag behöver absolut peppning.

Jag körde vidare efter mina skador och är i full gång igen. Tar det lugnare den här gången och hoppas slippa fler skador i år. Mitt första 5 km lopp är nästa vecka, sön 20/3 och jag hoppas klara av det på under 30 min.

Jessie, kom igen och ge dig ut, kör

BRA jobbat Anders. Alla vet hur tufft det är att börja träna igen efter ett uppehåll! Midnatssloppet klarar du när det är dags!

Jessie, köp nån ny träningspryl.
En GPS-klocka, ett par handskar, nya ulltrosor, energigel med espressosmak. Vad som helst som får dej att kränga på dej löpstassen och ge dej ut igen

Peter: Det skulle jag gladeligen ha gjort, men just nu ska jag STRAFFAS för att jag lyckats få tillbaka mitt jobb serru.. CSN skickade just ett återkrav på 22.800kr att betalas sista mars. Yey?

Anders: Midnattsloppet var jättesuperkul att springa förra å

Jag håller med Jessie om Midnattsloppet. Vi kutade ihop första km och det var en kul upplevelse att springa det loppet.

Jag har kört en omstart på min joggingkarriär nu. Började ju så glatt förra sommaren, men fuskade alldeles för mycket. Istället för att följa nybörjarprogrammet (som jag borde) ökade jag både sträcka och fart (utan att jag nog fattade det) för fort efters

Heja Camilla 🙂