Quote from Magnus Gelang on 19 September 2009, 18:51Bra jobbat anna panna 😀
Bra jobbat anna panna 😀
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 22:47Grattis Anna! Visst är det skönt att komma i mål och inse att man lyckats springa en halv mil, vilket verkade helt omöjligt några veckor tidigare! Bra jobbat!
Grattis Anna! Visst är det skönt att komma i mål och inse att man lyckats springa en halv mil, vilket verkade helt omöjligt några veckor tidigare! Bra jobbat!
Quote from Björn Eriksson on 20 September 2009, 02:36Jag måste bara dela med mig av min löptur idag.
jag började med moderat löpträning förra sommaren och har sprungit halvregelbundet under året, jag är en periodare.
Idag tänkte jag testa och se hur långt jag skulel orka springa. Från att, förra våren, ald
Jag måste bara dela med mig av min löptur idag.
jag började med moderat löpträning förra sommaren och har sprungit halvregelbundet under året, jag är en periodare.
Idag tänkte jag testa och se hur långt jag skulel orka springa. Från att, förra våren, ald
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 17:26Härligt jobbat Ella..å jag förstår verkligen att du var uppe hela natten...GRATTIS.;)
Härligt jobbat Ella..å jag förstår verkligen att du var uppe hela natten...GRATTIS.;)
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 18:49Tack tack!
Visst är det en helt underbar känsla (L).
Tack tack!
Visst är det en helt underbar känsla (L).
Quote from Jan Lundquist on 20 September 2009, 22:43Ni är så inspirerande i den här tråden så ni får t o m mig att ge mig ut och jogga då och då. Senast ikväll, en härlig runda visserligen blöt sådan (regn) men ack så sjön luft (L)
Ni är så inspirerande i den här tråden så ni får t o m mig att ge mig ut och jogga då och då. Senast ikväll, en härlig runda visserligen blöt sådan (regn) men ack så sjön luft (L)
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 11:22Virus slog till från alla håll. Jag mådde riktigt illa i tre veckor och ingen löpning alls. Nu har jag börjat hämta mig igen och har gjort tre pass efter en månads uppehåll.
Kondisen kommer tillbaka snabbt. Första passet 4 km tempo 9:15, andra passet 3 k
Virus slog till från alla håll. Jag mådde riktigt illa i tre veckor och ingen löpning alls. Nu har jag börjat hämta mig igen och har gjort tre pass efter en månads uppehåll.
Kondisen kommer tillbaka snabbt. Första passet 4 km tempo 9:15, andra passet 3 k
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 14:11*håller tummarna hejvilt*
Är det okej om jag håller dem för att min egen envetna förkylning ska gå över snart med? Jag hinner ju knappt springa min VU om det ska fortsätta på det här viset! (t-)
*håller tummarna hejvilt*
Är det okej om jag håller dem för att min egen envetna förkylning ska gå över snart med? Jag hinner ju knappt springa min VU om det ska fortsätta på det här viset! (t-)
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 15:52Klart det är okay. Jag håller tummarna för den skall gå över också. Det är ett elände vara förkyld men innan jag började på det jobb jag har i dag behövde jag inte åka tunnelbana till jobbet och slapp sitta i kontorslandskap. Nu märker man att man utsätts
Klart det är okay. Jag håller tummarna för den skall gå över också. Det är ett elände vara förkyld men innan jag började på det jobb jag har i dag behövde jag inte åka tunnelbana till jobbet och slapp sitta i kontorslandskap. Nu märker man att man utsätts
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 19:40Hallå där Anders...ja jag var bombis på att du var död, inne på säkerhets-kåk eller LRV-säkert ställe. Kul att du lever å är ute så att säga...tja då är det väl bara att fortsätta där du slutade typ;););)
Hallå där Anders...ja jag var bombis på att du var död, inne på säkerhets-kåk eller LRV-säkert ställe. Kul att du lever å är ute så att säga...tja då är det väl bara att fortsätta där du slutade typ;););)