Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

Anders, Jo mörkret kan vara en vän, jag vet, jag är ju en fläskfia.. (#) Men fior av olika storlek har ibland en oro för att bli oönskat påhälsade, även fläskiga sådana.. Jag tror och hoppas på att när även morgnarna blir mörka så kommer de som man är räd

Det låter som om det är backen på sidan av Elektronikhöjden du menar. Jag jobbade i ett par år i kåken som ligger bredvid cykelbanan mellan Jakan och Veddesta-Skälby du vet vilken kåk jag menar när jag säger att "den ser ut som en strandad finlandsfärga"

Näe lite kolisar behöver man. Men man kan ju äta mindre de dagar man inte springer eller bara lite mindre portioner i allmänhet? Kanske. Eller så springer man ändå och mår bra 🙂

Jo klämmorna är underbara, de består av ett pizzabröd (litet) som skärs upp

Ah, det låter tt! Jag ska testa det på torsdag tror jag... 🙂

Nu är det dags för "liten" fia att sova, det är dag imorn åxå.. om 5 minuter..

Natti natt.

Ja motionsspår i stan skulle nog inte jag våga mig ut i,,,tur man bor på landet. Jag har svårt att tro att nån skulle vara så desperat och tålmodig att de åker ut 2 mil utanför stan och väntar och cäntar tills jag ger mig ut,,,skulle vara en knäpp älg iså

Jag tänker precis som Bullen - "Inte tusan står det nån psykopat HÄR och väntar på att nån ska råka sig förbi helt oförhappandes?" och sen tänker jag att OM det skulle hända, jamen då finns det nog nåt som heter Ödet och min tid är ute helt enkelt.

Främs

Ja, ja jag skaaa lyssna på unga tant Jessie... :D, Man ska verkligen inte tro att man kan allt bara för att man uppnått den aktningsvärda åldern av 45, eller halv-90 som jag brukar säga när det känns stelt ibland ;).

Nu har jag också klarat min 5km runda! Visserligen bara första gången, så jag ska runt den två gånger till för att programmet ska vara färdigt, men ändå. 5km utan uppehåll. Det gick på sammanlagt 33:16. Det var ganska jobbigt, men inte "hjälp, jag kommer

Just den där känslan av att "va? orkar JAG springa så här länge utan uppehåll?!?" är helt fantastisk. (L)

Bra gjort, Anna Panna!