Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBörja jogga?
You need to log in to create posts and topics.

Jag sprang ju som bara den i höstas ... men sedan kom snön och skidorna var mkt roligare, och man vill ju utnyttja vintern till sista snösmulan ... men hur ska man trappa upp löpningen igen nu? Konditionen är troligen lysande, men mina fötter och knän lär

Jag började ju inte förra sommaren men....Tycker att vintern varit toppen iår; har kunnat springa hela vintern! Det är inte förrän nu i slutet av Februari och i Mars (när det ska vara vår...) som det blivit traditionell sörländsk vinter med isiga och "kna

Jo jag var just ute, det börjar torka upp. vilket är värst, blankis eller fotledsdjupa pölar?

Jag började också springa förra sommaren, men blev tvungen att sluta i början av oktober (tror jag det var) på grund av mycket smärtsamma knäproblem. Till slut lyckades jag ta mig iväg till en sjukgymnast som trodde på någon slags broskuppluckring (tror j

Åh vilken härlig respons. Jag hoppade mitt pass i fredags för jag hade inte lust, kände något litet från högerknät och dessutom hade jag annat för mig. Känns ganska bra att med gott samvete bara hoppa ett pass ibland för att vila lite extra -- utan att st

Ja, jag kommer nog att köra så som du gjorde Anders, dvs att köra några extra veckor på några av nivåerna. Jag vill verkligen inte riskera att få ont i benhinnorna igen och har dessutom haft lite problem med mina knän i vinter, så pga det är det nog också

Jessie, du vet att det bara är att ringa CSN och dela upp betalningen? Även om det aldrig är kul att vara skyldig dem pengar, men som sagt, hellre någon tusenlapp i månaden än allt i en klumpsumma.

Tack Ella. Det visste jag iofs, men jag blev sur över att jag förväntas ge tillbaka pengar som jag fått och spenderat, helt naturligt nog, redan innan jag ens visste att jag fått ett jobb.

Fast nu har de gått och blivit helt galna. Jag insåg häromveckan

Idag har jag startat om! Från början igen. Jag har i princip inte sprungit något sedan oktober/november. Har inget att skylla på än lathet, mycket arbete och mörker och kyla.
Det var som om jag aldrig kom in i det, upplevde aldrig någon speciell eufori el

Susanne: Lysande tycker jag. Även om det är svårt att komma ut ibland så gör ett försök. En kort sväng är ändå en seger om det tar emot och för det mesta är det ju ganska skönt när man väl kommit över tröskeln. Löpbandet har räddat mina senaste veckor och