Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 23:01Har lånat en Energetics-platta och nyligen börjat använda den vid ståbordet framför datorn. Riktigt nöjd med den så funderar på att köpa en helt egen. 250:- på Intersport
BILD:http://www.intersport.se/ProductImages/realsize/613165.jpg
Har lånat en Energetics-platta och nyligen börjat använda den vid ståbordet framför datorn. Riktigt nöjd med den så funderar på att köpa en helt egen. 250:- på Intersport
BILD:http://www.intersport.se/ProductImages/realsize/613165.jpg
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 08:53Nu blev jag nyfiken, jag undrar - var känner ni att balansplattan tar? Alltså, vilken nytta gör den? Jag har en balansplatta hemma som jag använder då och då, men inte så flitigt som jag skulle kunna göra. Så lite inspiration är kanske just vad som behövs
Nu blev jag nyfiken, jag undrar - var känner ni att balansplattan tar? Alltså, vilken nytta gör den? Jag har en balansplatta hemma som jag använder då och då, men inte så flitigt som jag skulle kunna göra. Så lite inspiration är kanske just vad som behövs
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 12:50Jag använder balansplattan både som stretching för vaderna (när jag sitter) och även för fot- & vadträning när jag står. Gör typ tåhävningar på den. Står jag längre bak på den så tar det mer än om jag står i mitten. Blir faktiskt riktigt trött i både vade
Jag använder balansplattan både som stretching för vaderna (när jag sitter) och även för fot- & vadträning när jag står. Gör typ tåhävningar på den. Står jag längre bak på den så tar det mer än om jag står i mitten. Blir faktiskt riktigt trött i både vade
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 12:52Ha balansplattan vid diskbänken och jobba på.
Ha balansplattan vid diskbänken och jobba på.
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 13:34På Sonens skola har de "kommit på" (= fått tips om) att en balanskudde på stolen kan hjälpa upp koncentrationen.
På Sonens skola har de "kommit på" (= fått tips om) att en balanskudde på stolen kan hjälpa upp koncentrationen.
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 15:53Då kan eleverna inte sitta o sova.
Då kan eleverna inte sitta o sova.
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 16:12Näpp.
Näpp.
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 12:59Elisabeth:
Om du kan höja up skrivbordet tillräckligt mycket kan du ju stå på pilatesbollen i stället för att sitta på den - det tar ordentligt! 🙂
Elisabeth:
Om du kan höja up skrivbordet tillräckligt mycket kan du ju stå på pilatesbollen i stället för att sitta på den - det tar ordentligt! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 13:18Anders, det vore en rejäl utmaning vill jag lova. Frågan är om det fortfarande förhöjer koncentrationen på jobbet?! 🙂
Anders, det vore en rejäl utmaning vill jag lova. Frågan är om det fortfarande förhöjer koncentrationen på jobbet?! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 13:32Om det höjer din koncentration låter vet jag inget om (H) men förmodligen får alla i din omgivning svårt att koncentrera sig på jobbet om du står på en pilatesboll och jobbar 😉
Om det höjer din koncentration låter vet jag inget om (H) men förmodligen får alla i din omgivning svårt att koncentrera sig på jobbet om du står på en pilatesboll och jobbar 😉