Quote from Sandra Näslund on 21 June 2008, 15:14När du har lunch - mixa ihop en smootie på 0,5-fet vaniljyogurt och frukt, den dricker du upp när du byter till cykelkläder och vips har du energi för hemresan.
Vill du ha bättre mättnadskänsla så mixa ner lite havregryn.
Eller enklare ändå köp en Risifr
När du har lunch - mixa ihop en smootie på 0,5-fet vaniljyogurt och frukt, den dricker du upp när du byter till cykelkläder och vips har du energi för hemresan.
Vill du ha bättre mättnadskänsla så mixa ner lite havregryn.
Eller enklare ändå köp en Risifr
Quote from j sollerman on 21 June 2008, 16:32ät gel då. de är ju absolut inte dåligt för dig. kanske bara för plånboken
ät gel då. de är ju absolut inte dåligt för dig. kanske bara för plånboken
Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 17:57Hittar du en god gel så dela gärna med dig! Jag har bara provat enervit och tyckte de smakade rent ut sagt skit!
För mig är den psykologiska effekten av sockersmak i munnen lika viktig som energin man får!
Hittar du en god gel så dela gärna med dig! Jag har bara provat enervit och tyckte de smakade rent ut sagt skit!
För mig är den psykologiska effekten av sockersmak i munnen lika viktig som energin man får!
Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 18:28Hej Johan och Per.
Här kommer ett rakt och enkelt tips, utan krusiduller.
ESA gel smakar gott (tycker jag), enkel att ta med och ger erforderlig energi.
Vänligen
P.
Hej Johan och Per.
Här kommer ett rakt och enkelt tips, utan krusiduller.
ESA gel smakar gott (tycker jag), enkel att ta med och ger erforderlig energi.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 21 June 2008, 18:29Jag har precis ätit en pizza och hoppas att inte benen är av gel imorgon i Truedsfällan.
Jag har precis ätit en pizza och hoppas att inte benen är av gel imorgon i Truedsfällan.
Quote from Anders Wallerstedt on 22 June 2008, 12:43"jag "jobbar" framför en dator så min energibehov är typ noll på dagen..."
Hjärnan förbrukar faktiskt ganska mycket, mer än man tror. Tränar man dessutom en del, så tar efterförbränningen (EBK:n (H)) på resurserna mellan passen.Vatten fungerar utmärkt f
"jag "jobbar" framför en dator så min energibehov är typ noll på dagen..."
Hjärnan förbrukar faktiskt ganska mycket, mer än man tror. Tränar man dessutom en del, så tar efterförbränningen (EBK:n (H)) på resurserna mellan passen.
Vatten fungerar utmärkt f