Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag röstar också på Sumpan! Det enda det är lite dåligt med där är badmöjligheter i närheten, men allt annat överväger.

Badhuset vid spjutkastaren är väl öppet rätt ofta och ängbybadet ligger inte allt för långt borta väl? Eller är jag ute och cyklar?

Beror var Sumpan man bor, men jag rullar snabbt ner till Huvudstabadet

Badhus finns ju ifs - ett fint sådant - men det räknade jag inte med. Huvudstabadet, är det en pool? Och Ängbybadet ligger väl från mig ca 7 km bort har jag för mig. Inte nästgårds.....

Jag vet att diskussioner pågår om att förlägga ett utomhusbad vid sjöarna (dock inte I sjöarna tack och lov :D)

Huvudsta har en pool, men framför allt en jte fin brygga. stor som man kan ligga och sola på.
Kul med ett utebad vid sjöarna.

Sumpan är väl inte direkt cykelvänligt. Då måste du ju cykla en bit för att komma ut på drottningholm och vägen dit är inte jätteskoj =)

Den här finns:

http://www.sundbyberg.se/kommunalservice/miljoochhalsa/natursjoarvattendrag/igelbackensnaturreservat/jarvacykelled2009.4.3bead51063528fe6480002640.html

nej själva sundbyberg är inte så cykelvänligt, men det är lätt att ta sig till brommaplan, hyfsat ok cykelväg över Ulvsunda,tar max 15 min, till Brostugan knappt 20 min

Är det jag länkade till inget bra? Jag har själv funderat på att förlägga långspringpass där. 🙁