Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 15:27Jag röstar också på Sumpan! Det enda det är lite dåligt med där är badmöjligheter i närheten, men allt annat överväger.
Jag röstar också på Sumpan! Det enda det är lite dåligt med där är badmöjligheter i närheten, men allt annat överväger.
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 15:31Badhuset vid spjutkastaren är väl öppet rätt ofta och ängbybadet ligger inte allt för långt borta väl? Eller är jag ute och cyklar?
Badhuset vid spjutkastaren är väl öppet rätt ofta och ängbybadet ligger inte allt för långt borta väl? Eller är jag ute och cyklar?
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 15:34Beror var Sumpan man bor, men jag rullar snabbt ner till Huvudstabadet
Beror var Sumpan man bor, men jag rullar snabbt ner till Huvudstabadet
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 15:39Badhus finns ju ifs - ett fint sådant - men det räknade jag inte med. Huvudstabadet, är det en pool? Och Ängbybadet ligger väl från mig ca 7 km bort har jag för mig. Inte nästgårds.....
Badhus finns ju ifs - ett fint sådant - men det räknade jag inte med. Huvudstabadet, är det en pool? Och Ängbybadet ligger väl från mig ca 7 km bort har jag för mig. Inte nästgårds.....
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 15:39Jag vet att diskussioner pågår om att förlägga ett utomhusbad vid sjöarna (dock inte I sjöarna tack och lov :D)
Jag vet att diskussioner pågår om att förlägga ett utomhusbad vid sjöarna (dock inte I sjöarna tack och lov :D)
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 15:42Huvudsta har en pool, men framför allt en jte fin brygga. stor som man kan ligga och sola på.
Kul med ett utebad vid sjöarna.
Huvudsta har en pool, men framför allt en jte fin brygga. stor som man kan ligga och sola på.
Kul med ett utebad vid sjöarna.
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 19:22Sumpan är väl inte direkt cykelvänligt. Då måste du ju cykla en bit för att komma ut på drottningholm och vägen dit är inte jätteskoj =)
Sumpan är väl inte direkt cykelvänligt. Då måste du ju cykla en bit för att komma ut på drottningholm och vägen dit är inte jätteskoj =)
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 19:51Den här finns:
http://www.sundbyberg.se/kommunalservice/miljoochhalsa/natursjoarvattendrag/igelbackensnaturreservat/jarvacykelled2009.4.3bead51063528fe6480002640.html
Den här finns:
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 14:46nej själva sundbyberg är inte så cykelvänligt, men det är lätt att ta sig till brommaplan, hyfsat ok cykelväg över Ulvsunda,tar max 15 min, till Brostugan knappt 20 min
nej själva sundbyberg är inte så cykelvänligt, men det är lätt att ta sig till brommaplan, hyfsat ok cykelväg över Ulvsunda,tar max 15 min, till Brostugan knappt 20 min
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 14:48Är det jag länkade till inget bra? Jag har själv funderat på att förlägga långspringpass där. 🙁
Är det jag länkade till inget bra? Jag har själv funderat på att förlägga långspringpass där. 🙁