Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 14:51Jag tycker det ser kanon ut!
"Sammanlagt har sju mil slingrande cykelvägar skyltats till en ringled, som gör det möjligt att börja och sluta cykla där det passar en själv."
Som gjort för ett låååångt pass ju 🙂
Jag tycker det ser kanon ut!
"Sammanlagt har sju mil slingrande cykelvägar skyltats till en ringled, som gör det möjligt att börja och sluta cykla där det passar en själv."
Som gjort för ett låååångt pass ju 🙂
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 16:00Ja, man måste ju inte springa hela. 🙂 Men cyklandes antar jag att det är en mindre bedrift? (Jag är ingen cyklande typ....)
Ja, man måste ju inte springa hela. 🙂 Men cyklandes antar jag att det är en mindre bedrift? (Jag är ingen cyklande typ....)
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 16:47tror det är jte bra att cykla där, men inte med en landsvägscykel, med MTB däremot är det nog riktigt fint. Och springa e också superbra
tror det är jte bra att cykla där, men inte med en landsvägscykel, med MTB däremot är det nog riktigt fint. Och springa e också superbra
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 16:48Det finns spår för löpning/skidåkning där från 2,5 till 15 km
Det finns spår för löpning/skidåkning där från 2,5 till 15 km
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 17:23Tyresö eller Haninge.
Tyresö eller Haninge.
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 17:31Jag har bott i Stockholm (Hägersten) i fyra år och om jag inte skulle flytta tillbaka till Göteborg om en vecka så hade jag haft följande prioriteringar:
- Frösunda (nära Ursvik)
- Norra Gärdet
- Nacka (nära Hellas)Alla tre områden har närbelägen na
Jag har bott i Stockholm (Hägersten) i fyra år och om jag inte skulle flytta tillbaka till Göteborg om en vecka så hade jag haft följande prioriteringar:
- Frösunda (nära Ursvik)
- Norra Gärdet
- Nacka (nära Hellas)
Alla tre områden har närbelägen na
Quote from Jonny Persson on 12 July 2011, 12:35Jag slår ett slag för Täby jag med. När vi skulle köpa hus var just friluftsmöjligheterna ett av kriterierna.
Här i Viggbyholm så bor jag med huset på en orienteringskarta. Jag har 300 meter ner till sjön vilket gör att jag lätt bär ner kajaken som jag
Jag slår ett slag för Täby jag med. När vi skulle köpa hus var just friluftsmöjligheterna ett av kriterierna.
Här i Viggbyholm så bor jag med huset på en orienteringskarta. Jag har 300 meter ner till sjön vilket gör att jag lätt bär ner kajaken som jag
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 13:11Jag bor i Bergshamra och kan bekräfta det som redan sagts. Två avlånga vikar med fina (löp)vägar runt, alltså nära vatten åt tre håll. Skog, även ridvägar och hästgård, motionsspår (lätt terräng) i skogarna. Dessutom inte långt till Ursvik med fler spår i
Jag bor i Bergshamra och kan bekräfta det som redan sagts. Två avlånga vikar med fina (löp)vägar runt, alltså nära vatten åt tre håll. Skog, även ridvägar och hästgård, motionsspår (lätt terräng) i skogarna. Dessutom inte långt till Ursvik med fler spår i
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 17:26Det här är en av de mest meningslösa trådar jag vet...
"Forutom vissa krav pa sjalva boendet", ja, det kan ju vara ganska avgörande. Är planen att bo i villa t.ex så finns det friluftsområden i närheten i stort sett vilket område man än väljer skulle jag
Det här är en av de mest meningslösa trådar jag vet...
"Forutom vissa krav pa sjalva boendet", ja, det kan ju vara ganska avgörande. Är planen att bo i villa t.ex så finns det friluftsområden i närheten i stort sett vilket område man än väljer skulle jag