Quote from Guest on 10 May 2011, 21:31Jag är 1,60 och väger 43 kg.
Jag är smal men är otroligt otränad,och det syns. Vill inte gå ner i vikt men vill tighta upp min kropp,speciellt rumpa o lår(gener)Är det nån som har tips på vad/hur jag ska träna för att inte gå ner i vikt men bli tightar
Jag är 1,60 och väger 43 kg.
Jag är smal men är otroligt otränad,och det syns. Vill inte gå ner i vikt men vill tighta upp min kropp,speciellt rumpa o lår(gener)
Är det nån som har tips på vad/hur jag ska träna för att inte gå ner i vikt men bli tightar
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 21:41Om jag förstått det rätt när folk skriver att de vill "tighta" till kroppen vill de ha lite mer muskler och lite mindre fett? Då är nog styrketräning det du är ute efter. Har du inte tränat förut kan du rätt snabbt bli starkare om du ligger i. Är det magr
Om jag förstått det rätt när folk skriver att de vill "tighta" till kroppen vill de ha lite mer muskler och lite mindre fett? Då är nog styrketräning det du är ute efter. Har du inte tränat förut kan du rätt snabbt bli starkare om du ligger i. Är det magr
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 21:47Ja precis,mindre fett o mera muskler,men inte stora muskler utan bara så man ser slank o vältränad ut;)
Men löpning då? Börde ju göra mig mera tränad så det syns på benen o rumpan?
Åhh jobbigt de blev..hehe...om fett sätter sig på ett o samma ställe kan
Ja precis,mindre fett o mera muskler,men inte stora muskler utan bara så man ser slank o vältränad ut;)
Men löpning då? Börde ju göra mig mera tränad så det syns på benen o rumpan?
Åhh jobbigt de blev..hehe...om fett sätter sig på ett o samma ställe kan
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 21:52Löpning brukar snygga till lår och rumpa men ökar också förbränningen rejält så var beredd på att öka näringsintaget.
Sen är det för mig en omöjlig ekvation hur det kan finnas extra fett någonstans på 43 kg till din längd, du ser inte bara lite för kritis
Löpning brukar snygga till lår och rumpa men ökar också förbränningen rejält så var beredd på att öka näringsintaget.
Sen är det för mig en omöjlig ekvation hur det kan finnas extra fett någonstans på 43 kg till din längd, du ser inte bara lite för kritis
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 21:57Linda: Ja, det smartaste är nog att sluta med godis och sånt "skit", om inte helt å hållet så dra ner på det rejält iaf.
Men jag upplever (iaf på mig själv) att löpningen hjälper till att göra kroppen "stramare" dvs musklerna blir smala och långa. Fast de
Linda: Ja, det smartaste är nog att sluta med godis och sånt "skit", om inte helt å hållet så dra ner på det rejält iaf.
Men jag upplever (iaf på mig själv) att löpningen hjälper till att göra kroppen "stramare" dvs musklerna blir smala och långa. Fast de
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 22:06Hej!
Du har lågt BMI (16,8) .. för mig ringer alltid varningsklockor när unga tjejer tycker att de har fett på kroppen och ändå väger så lite.
Hitta någon träning du TYCKER OM och se till att fylla på ordentligt med mat. Annars kommer du inte orka trän
Hej!
Du har lågt BMI (16,8) .. för mig ringer alltid varningsklockor när unga tjejer tycker att de har fett på kroppen och ändå väger så lite.
Hitta någon träning du TYCKER OM och se till att fylla på ordentligt med mat. Annars kommer du inte orka trän
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 22:14Missade vikten. Som AT skrev, glöm inte att äta ordentligt om du ökar träningsmängden. Faktum är att du ligger väldigt lågt just nu och du kanske bör släppa tankarna på att "tighta" till kroppen och istället träna på ett sätt du tycker är roligt och för a
Missade vikten. Som AT skrev, glöm inte att äta ordentligt om du ökar träningsmängden. Faktum är att du ligger väldigt lågt just nu och du kanske bör släppa tankarna på att "tighta" till kroppen och istället träna på ett sätt du tycker är roligt och för a
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 22:19Ja,det låter konstig att jag faktiskt har fett på kroppen,men det är kanske inte så mkt men det stör mig,ser inte bra ut ni vet?
Man vill ju ha en vältränad kropp:)
Mjo mitt bmi är lågt men om du skulle se mig så skulle du inte tro att jag väger så lit
Ja,det låter konstig att jag faktiskt har fett på kroppen,men det är kanske inte så mkt men det stör mig,ser inte bra ut ni vet?
Man vill ju ha en vältränad kropp:)
Mjo mitt bmi är lågt men om du skulle se mig så skulle du inte tro att jag väger så lit
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 22:3643 kg är enormt lite om man är 160 lång, träna och ät ordentligt.
Det finns inget så oatraktivt, och osexigt som magra kvinnor utan former. Tänk om kvinnor kunde begripa vad vi män tycker är snyggt, och attraktivt.
43 kg är enormt lite om man är 160 lång, träna och ät ordentligt.
Det finns inget så oatraktivt, och osexigt som magra kvinnor utan former. Tänk om kvinnor kunde begripa vad vi män tycker är snyggt, och attraktivt.
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 22:43Conny: Jag önskar också att det inte var så hysteriskt med utseendefixering... Men nu när du sade så kom jag att tänka på en pojkvän jag hade som föredrog väldigt spinkiga tjejer (jag har aldrig varit det, så det var bara att "bita ihop". Han tyckte om mi
Conny: Jag önskar också att det inte var så hysteriskt med utseendefixering... Men nu när du sade så kom jag att tänka på en pojkvän jag hade som föredrog väldigt spinkiga tjejer (jag har aldrig varit det, så det var bara att "bita ihop". Han tyckte om mi