Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 22:46Men om man har BMI 16 och vill "tighta till" kroppen kan man hjälpa det
Men om man har BMI 16 och vill "tighta till" kroppen kan man hjälpa det
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 22:48ok
ok
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 22:51Ahh alla ser är bara min vikt? Kan inte rå för att jag väger så lite,kanske för jag inte har några muskler?
Jag har former utan tvekan,får ofta höra att har stora böst o rumpa för att väga så lite.
Så vikten är inte allt,jag bara väger så men för det
Ahh alla ser är bara min vikt? Kan inte rå för att jag väger så lite,kanske för jag inte har några muskler?
Jag har former utan tvekan,får ofta höra att har stora böst o rumpa för att väga så lite.
Så vikten är inte allt,jag bara väger så men för det
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 23:04Träna styrka och ät så att du går upp (muskler mest).
Träna styrka och ät så att du går upp (muskler mest).
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 23:07Man upplever sig själv som fetare än vad man i verkligheten är, jag tycker ofta att jag är onödigt fet runt midjan, men andra tycker att jag är smal. Jag skulle gärna villja ha lite fina muskler på överkroppen, en trådsmal midja med fina magmuskler, och s
Man upplever sig själv som fetare än vad man i verkligheten är, jag tycker ofta att jag är onödigt fet runt midjan, men andra tycker att jag är smal. Jag skulle gärna villja ha lite fina muskler på överkroppen, en trådsmal midja med fina magmuskler, och s
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 23:15Mm..jag förstår vad du menar!
Man behöver inte bli perfekt men har ju aldrig tränat så självklart har jag inte en tight kropp som oftas är snyggast,ville bara ha lite råd.
Om man frågar nån så brukar dom inte vara så ärliga,dom skulle ju aldrig säga a
Mm..jag förstår vad du menar!
Man behöver inte bli perfekt men har ju aldrig tränat så självklart har jag inte en tight kropp som oftas är snyggast,ville bara ha lite råd.
Om man frågar nån så brukar dom inte vara så ärliga,dom skulle ju aldrig säga a
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 23:24Linda: För att svara på din fråga, är mitt bästa tips att försöka hitta en träningsform som du tycker är rolig först och främst, gärna styrketräning, t.ex. bodypump, bodytoning eller något liknande. Själv föredrar jag grupppass över att sitta i ett gym al
Linda: För att svara på din fråga, är mitt bästa tips att försöka hitta en träningsform som du tycker är rolig först och främst, gärna styrketräning, t.ex. bodypump, bodytoning eller något liknande. Själv föredrar jag grupppass över att sitta i ett gym al
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 23:30Sen tycker jag nog att när man väl börjar träna och känna sig starkare, så spelar det inte så stor roll exakt hur man ser ut längre. Bara känslan av att vara frisk och stark gör att i alla fall jag känner mig vacker... (shit vad det lät pretto... Sorry ab
Sen tycker jag nog att när man väl börjar träna och känna sig starkare, så spelar det inte så stor roll exakt hur man ser ut längre. Bara känslan av att vara frisk och stark gör att i alla fall jag känner mig vacker... (shit vad det lät pretto... Sorry ab
Quote from Funbeat user on 10 May 2011, 23:41Lyssna på Jenny o följ hennes råd så kommer du hamna rätt med tid o tålamod.
Lyssna på Jenny o följ hennes råd så kommer du hamna rätt med tid o tålamod.
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 00:08När jag var i din ålder (nej jag är inte en totalt gammal kärring) så vägde jag 54 kg och var väldigt liten och smal. Och så gott som utan kvinnliga former.
Så vikt och längd säger inte så mycket i text.
Under den tiden av mitt liv var min förbränning bra
När jag var i din ålder (nej jag är inte en totalt gammal kärring) så vägde jag 54 kg och var väldigt liten och smal. Och så gott som utan kvinnliga former.
Så vikt och längd säger inte så mycket i text.
Under den tiden av mitt liv var min förbränning bra