Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag håller fullständigt med de flesta här att det absolut bästa är att du hittar någonting som du gillar. En vild chansning såhär är nog att du kan testa på simning och klättring.

Ni kvinnor behöver inte se ut som en fotomodell för att vara attraktiva, dom är oftast väldigt tråkiga till utseendet, perfeckt kropp, gäsp (#) nä hellre breda höfter, välformad rumpa, ett alldagligt utseende, en rynka här och där, även kvinnor över 50 är

BILD:http://www.resume.se/_internal/cimg!0/etfflxnf04qeyxv0psos8o8dcpx1sn3/Maj-juni%202010.jpeg

Något sånt här Conny? Det skulle kunna vara jag med tanke på cykelbrännan. 🙂

Ett längd/vikt-förhållande som trådskaparens indikerar inte alltid fara å färde, och ett uträknat lågt BMI är inte alltid anorektiskt.

Jag dejtade en tjej på 80-talet som var 174 cm och sa att hon vägde 52 kg. Jag trodde henne inte förrän hon klev upp p

Jag hade helt klart rekommenderat styrketräning.
Det lilla fett du har kommer "försvinna" när du får lite mer muskler på kroppen (det sprids ut över en större yta) och även om man inte måste vara anorektisk för att väga så lite som du gör så tror jag krop

Hur kunde jag missa att rekommendera kampsport? Det kan vara finnas studentföreningar med medlemskap som är långt billigare än gym och du tränar både styrka och kondition (och psyket)! Alla kampsporter innebär inte att man pucklar på varandra (även om det

Med dålig kost är det svårt att få bort fettvalkar.

Vill du ha en fit kropp så måste du se en helhet på din kropp.

Att tighta till en kropp tar ganska lång tid och kräver ganska noggrann planering av både kost och träning.

Det första du skall glömma ä

Träning över huvud taget gör att du blir mer tränad. Att du kommer bygga några större muskler behöver du inte oroa dig för även om du skulle köra styrketräning. För att få det så krävs det väldigt målmedvetet och tungt tränande.

Träna så det känns kul oc

Hej Linda!

Jag har nästan varit i din situation själv, vägde 45 kg till mina 163 cm fram till min första graviditet vid 21 års ålder. Jag är/var nätt över hals, axlar och armar, bröstkorg. Jag har alltid haft "päron"-formad kropp, dvs är större över rump

Jag kan rekommendera pilates.
Stärkande och man får fina muskler samt kan utföras i hemmet om man har disciplin.
Jag har själv haft - och har till viss del fortfarande - liknande "problem" som du. Vägde 49 kg till mina 171 cm i sena tonåren, nu efter 2 b