Quote from Christer Berg on 26 May 2010, 15:31"Removed due to violation of ToS"
Den bilden måste varit rejält köttig 😉
"Removed due to violation of ToS"
Den bilden måste varit rejält köttig 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 18:56Ja ta absolut inte bort huden å sätt inte dit Compeed....stick i hål å töm blåsan å så kör du vidare bara...ONT..???? Ja men det kan man väl tåla framför allt när man gjort bort sig i förberedelserna inför en mara/ultra...hehehe..
Ja ta absolut inte bort huden å sätt inte dit Compeed....stick i hål å töm blåsan å så kör du vidare bara...ONT..???? Ja men det kan man väl tåla framför allt när man gjort bort sig i förberedelserna inför en mara/ultra...hehehe..
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 19:28Christian: jag tyckte inte bilden var så farlig. Däremot ska man nog respektera att alla inte vill mötas av en bild av ett köttigt skavsår 😉
Christian: jag tyckte inte bilden var så farlig. Däremot ska man nog respektera att alla inte vill mötas av en bild av ett köttigt skavsår 😉
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 19:38Tyvärr kunde jag inte se bilden, fick ett meddelande där det stod att den var "förbidden" 🙁
Tyvärr kunde jag inte se bilden, fick ett meddelande där det stod att den var "förbidden" 🙁
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 19:40Ligger nu på ett annat ställe för de som fortfarande vill se.
http://www.utsidan.se/obj/photo/0a/0addfe479429b1ee3c4bafc8b6eb4047.jpg
Ligger nu på ett annat ställe för de som fortfarande vill se.
http://www.utsidan.se/obj/photo/0a/0addfe479429b1ee3c4bafc8b6eb4047.jpg
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 19:58Jag har sett bra mycket värre.
Hela hälen - undertill - efter ett sub 4 marathonlopp.
Dagen efter hade han problem att komma under 5h, som på den tiden var max. för godkänt lopp.
Ytterligare en dag och han var under 4 igen.
Vad bråkar ni för????? 😉 ;
Jag har sett bra mycket värre.
Hela hälen - undertill - efter ett sub 4 marathonlopp.
Dagen efter hade han problem att komma under 5h, som på den tiden var max. för godkänt lopp.
Ytterligare en dag och han var under 4 igen.
Vad bråkar ni för????? 😉 ;
Quote from Christer Berg on 26 May 2010, 20:57Det var en rejäl aj aj... krävs mer än att mamma blåser lite för att det ska bli bättre 😀
Det var en rejäl aj aj... krävs mer än att mamma blåser lite för att det ska bli bättre 😀
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 21:37Ehe...Christian,,,,,min mamma pussade alltid på såret.....å det funkade skitabra..!?
Ehe...Christian,,,,,min mamma pussade alltid på såret.....å det funkade skitabra..!?
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 21:44Kjell! Även om det såg ut som det på bilden?
Kjell! Även om det såg ut som det på bilden?
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 21:48Okey då Tomas...kanske i detta fallet en puss på kinden,,,,ehe
Okey då Tomas...kanske i detta fallet en puss på kinden,,,,ehe