Quote from Guest on 1 February 2014, 16:36Jag tycker att det skulle vara inspirerande att läsa om löpare som lyckats höja sin nivå markant, speciellt om det gjorts på kort tid, men även om det tagit tid. Ni som har gjort det, kan inte ni berätta vad ni gjort för tider och gärna också hur ni lycka
Jag tycker att det skulle vara inspirerande att läsa om löpare som lyckats höja sin nivå markant, speciellt om det gjorts på kort tid, men även om det tagit tid. Ni som har gjort det, kan inte ni berätta vad ni gjort för tider och gärna också hur ni lycka
Quote from Funbeat user on 1 February 2014, 16:46Jag kan ju förresten berätta om en tjej som jag känner till och som gjort en stor höjning, från 23:05 på 5 km (ej bana) hösten 2012 till 20:12 ett år senare.
Finns inga fler exempel? 🙂
Edit tillägger: Har kollat runt lite och sett att en duktig tjej
Jag kan ju förresten berätta om en tjej som jag känner till och som gjort en stor höjning, från 23:05 på 5 km (ej bana) hösten 2012 till 20:12 ett år senare.
Finns inga fler exempel? 🙂
Edit tillägger: Har kollat runt lite och sett att en duktig tjej
Quote from Funbeat user on 1 February 2014, 20:15Premiärmilen 2008; 60 min
Premiärmilen 2009; 48 min
Kapade 12 min men det var också i början av min "karriär"
Premiärmilen 2008; 60 min
Premiärmilen 2009; 48 min
Kapade 12 min men det var också i början av min "karriär"
Quote from Funbeat user on 1 February 2014, 20:43Vad bra, Peter! Vad gör du på milen idag då?
Vad bra, Peter! Vad gör du på milen idag då?
Quote from Funbeat user on 2 February 2014, 18:22Ehhhhhh... 48 min kanske? 🙂
Man kan väl säga att jag stagnerat vad gäller tempot sen dess. Däremot har jag blivit "längre"
Ehhhhhh... 48 min kanske? 🙂
Man kan väl säga att jag stagnerat vad gäller tempot sen dess. Däremot har jag blivit "längre"
Quote from Funbeat user on 2 February 2014, 21:19Okej. Kan inga fler berätta? Vore skoj om man t ex kunde få reda på vad Laser gjorde i sitt första millopp.
Okej. Kan inga fler berätta? Vore skoj om man t ex kunde få reda på vad Laser gjorde i sitt första millopp.
Quote from Jonny Persson on 2 February 2014, 22:24När det gäller Laser så drog han t.ex. runt på 34:21 på 10 000 meter sommaren 2007 när han inte hade dragit igång löparkarriären än utan fortfarande var att betrakta som cyklist.
När det gäller Laser så drog han t.ex. runt på 34:21 på 10 000 meter sommaren 2007 när han inte hade dragit igång löparkarriären än utan fortfarande var att betrakta som cyklist.
Quote from Funbeat user on 2 February 2014, 22:30Okej, tack för infon! En jättebra tid om man inte är löpare. Jättebra även om man är det också såklart! Var han (eller du, om du själv vill svara, L) elit i cykel också? Och Mackan, dina tider då? Gjorde du inte din första mara på 3:30 eller hur var det n
Okej, tack för infon! En jättebra tid om man inte är löpare. Jättebra även om man är det också såklart! Var han (eller du, om du själv vill svara, L) elit i cykel också? Och Mackan, dina tider då? Gjorde du inte din första mara på 3:30 eller hur var det n
Quote from Jonny Persson on 2 February 2014, 22:37Han kan få berätta själv om han vill.
3:32 på min debutmara. Ett år till för att göra 2:59:12 och två år till för att nå 2:44:23. Sen hade jag en stressfraktur, en cykelolycka och en lätt bilolycka som hindrade mig innan jag var i full träning igen och k
Han kan få berätta själv om han vill.
3:32 på min debutmara. Ett år till för att göra 2:59:12 och två år till för att nå 2:44:23. Sen hade jag en stressfraktur, en cykelolycka och en lätt bilolycka som hindrade mig innan jag var i full träning igen och k
Quote from Funbeat user on 3 February 2014, 08:02Jag har kapat 1h 15min på maran ungefär på 2 år. Siktar på sub 4h i år.
Här är bloggen:
http://franfettilltriathlet.se/
Jag har kapat 1h 15min på maran ungefär på 2 år. Siktar på sub 4h i år.
Här är bloggen:
http://franfettilltriathlet.se/