Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Lars "Laser" Södergård som skriver här ovan.

Aha - respect Lars!

Det gick väl ganska hyfsat på senaste LL också..? 😉

Lars S, får man fråga vilken stil du tränade när du höll på med karate? Jag var själv aktiv under ganska många år men tävlade mest i början av 90-talet så det var nog före din tid.

Lite då och då brukar det dyka upp en diskussion på Funbeat om vad som krävs för att vara en "riktig" löpare. Och av någon konstig anledning så sker definitionen alltid utifrån den egna förmågan. För vissa som t ex har 4:30 som marschtempo så är allt över

Mackan: Brödrost-Jonas gjorde ju 29:44 för några år sedan, 2007 om jag minns rätt.

Illbatting: Jo det får man väl säga, kan nog vara mitt bästa lopp hittills.

Abbe: Wado Ryu men jag var aldrig någon stjärna. Någon DM-medalj, fyra på ett JSM och så lite

Just ja, han finns här på Funbeat. Det är lätt att glömma de 99 900 som inte är aktiva på forum och bloggar.:-)

Haha, ja - varför inte? Men det är väldigt inspirerande med bra idrottsprestationer och kul att läsa om alla här som kapat tiderna rejält - oavsett utgångspunkt. Dessvärre så är jag tvungen att lägga ribban något lägre själv (50-åring utan idrottsbakgrund

Oj.

Jösses.

Inspirerande 🙂

Måste tyvärr bumpa tråden här och ge lite nya resultat. Sub 39 på milen och 1:28:08 i GBG. Från scratch (aldrig sprungit eller annan konditionsidrott) på knappt 3 år, max 3 pass i veckan, ingen annan träning. Tränar jag klokt eller har jag de i mig tro? (