Quote from Funbeat user on 3 June 2014, 07:17Det är bara att lyfta på hatten och gratulera till finfina resultat Jon!
Berätta gärna vad de tre passen i veckan har innehållit. Ingen tidigare idrottsbakgrund? Ålder? Vardagsmotion?
Klart du ska skryta! Det skryts alldeles för lite 🙂
Det är bara att lyfta på hatten och gratulera till finfina resultat Jon!
Berätta gärna vad de tre passen i veckan har innehållit. Ingen tidigare idrottsbakgrund? Ålder? Vardagsmotion?
Klart du ska skryta! Det skryts alldeles för lite 🙂
Quote from Funbeat user on 3 June 2014, 12:06I grund och botten skateboardåkare, 37 år, började altså springa när jag var 34. Kör enligt FIRST (Run Less Run Faster) program. Nitisk med tempon men skippar alternativträningen. Äter typ mest skräpmat, dricker en del öl, ingen vardagsmotion mer än 2km c
I grund och botten skateboardåkare, 37 år, började altså springa när jag var 34. Kör enligt FIRST (Run Less Run Faster) program. Nitisk med tempon men skippar alternativträningen. Äter typ mest skräpmat, dricker en del öl, ingen vardagsmotion mer än 2km c
Quote from Funbeat user on 3 June 2014, 16:55Vilken synd att du slösat bort en löpartalang på det sättet 🙂 Själv njuter jag av alla pass och kör efter principen "run more run slower" för tillfället. Och är lite snabbare än du på distanserna du nämner.
Vilken synd att du slösat bort en löpartalang på det sättet 🙂 Själv njuter jag av alla pass och kör efter principen "run more run slower" för tillfället. Och är lite snabbare än du på distanserna du nämner.
Quote from Funbeat user on 3 June 2014, 17:51Mja, jo, hade nog gärna sprungit oftare och satsat lite mer, men det är det där med livspusslet som skall ihop också. Men har just nu lite semester från programmen och springer bara skog så det är gött. Men antar att jag har några år åtminstone att bli li
Mja, jo, hade nog gärna sprungit oftare och satsat lite mer, men det är det där med livspusslet som skall ihop också. Men har just nu lite semester från programmen och springer bara skog så det är gött. Men antar att jag har några år åtminstone att bli li
Quote from Funbeat user on 4 June 2014, 05:51Några raska marathonförbättringar från det löpglada 80-talet, och som det nog såg ut i massor med nystartade löparklubbar landet runt:
Börjar med det sämsta först, alltså undertecknad.
82 - 3.29 debut
83 - 2.51
85 - 2.50 - 2.41 (inom 4 veckor)
Sedan ble
Några raska marathonförbättringar från det löpglada 80-talet, och som det nog såg ut i massor med nystartade löparklubbar landet runt:
Börjar med det sämsta först, alltså undertecknad.
82 - 3.29 debut
83 - 2.51
85 - 2.50 - 2.41 (inom 4 veckor)
Sedan ble
Quote from Funbeat user on 4 June 2014, 06:50(t+) upp på det inlägget Erik.
(t+) upp på det inlägget Erik.
Quote from Funbeat user on 8 June 2014, 09:25Erik, kul att läsa ditt inlägg! Är lite nyfiken på hur ofta ni sprang långpass på 80-talet, ni som var bra på maraton då. Sprang ni "bara" en tremilare i veckan elelr var det oftare? Pratade med en av 80-talets svenska mästare i maraton igår och han sa at
Erik, kul att läsa ditt inlägg! Är lite nyfiken på hur ofta ni sprang långpass på 80-talet, ni som var bra på maraton då. Sprang ni "bara" en tremilare i veckan elelr var det oftare? Pratade med en av 80-talets svenska mästare i maraton igår och han sa at
Quote from Funbeat user on 8 June 2014, 09:25Sorry, det blev en dubbelpost. (Varför går det inte att ta bort inlägget?)
Sorry, det blev en dubbelpost. (Varför går det inte att ta bort inlägget?)
Quote from Funbeat user on 8 June 2014, 19:02Allie K, det var väl därför han blev svensk mästare, kan man tänka? 🙂
Näe, tre tremilar på en vecka lyckades åtminstone inte jag med, men två sådana pass kunde det väl bli då och då, men vanligare var nog förutom tremilen ett 25-26 km pass och ett par
Allie K, det var väl därför han blev svensk mästare, kan man tänka? 🙂
Näe, tre tremilar på en vecka lyckades åtminstone inte jag med, men två sådana pass kunde det väl bli då och då, men vanligare var nog förutom tremilen ett 25-26 km pass och ett par