Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 20:38Hi-hi IceMan! 🙂
Hade det nu inte varit fusk så kunde du ju hållit i en av linorna/banavdelarna och så hade jag dragit dig 200m!
Hi-hi IceMan! 🙂
Hade det nu inte varit fusk så kunde du ju hållit i en av linorna/banavdelarna och så hade jag dragit dig 200m!
Quote from Funbeat user on 5 December 2011, 21:58@ Lennart, helt rätt! Din länk visar ju tydligt att det inte finns något rätt eller fel bara en massa möjligheter:)
@ Lennart, helt rätt! Din länk visar ju tydligt att det inte finns något rätt eller fel bara en massa möjligheter:)
Quote from Funbeat user on 6 December 2011, 09:27@ Jesper: Jag trycker på gillaknappen direkt! 😀
@ Jesper: Jag trycker på gillaknappen direkt! 😀
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 13:34Hej simvänner!
Jag har gått en nybörjarkurs i crawl under hösten, och är följaktligen inte speciellt kunnig ännu. Mitt stora problem har varit att jag får andnöd efter ca 30 meter. Efter att ha läst här på forumen om bensparkar, andning och annat testade
Hej simvänner!
Jag har gått en nybörjarkurs i crawl under hösten, och är följaktligen inte speciellt kunnig ännu. Mitt stora problem har varit att jag får andnöd efter ca 30 meter. Efter att ha läst här på forumen om bensparkar, andning och annat testade
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 14:10Kul att det går framåt Mikaela.
Men din instruktör borde ha en åthutning för att du fick lista ut det där på egen hand...
Kul att det går framåt Mikaela.
Men din instruktör borde ha en åthutning för att du fick lista ut det där på egen hand...
Quote from Elias Engqvist on 8 December 2011, 15:2940m istf 20 - dubbelt så bra!
40m istf 20 - dubbelt så bra!
Quote from Funbeat user on 8 December 2011, 16:32@ Jonas, ja, men snarare för att instruktören inte lärde Mikaela simma med benen! 😉
@ Jonas, ja, men snarare för att instruktören inte lärde Mikaela simma med benen! 😉
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 08:03Jag tycker rent generellt att min simlärare inte kommer med så mycket konstruktiv kritik, utan hon mer ger oss övningar, eller upplägg på hur man ska simma sina längder om man säger så. Och försöker peppa oss att komma längre än vad vi kommit innan. Man u
Jag tycker rent generellt att min simlärare inte kommer med så mycket konstruktiv kritik, utan hon mer ger oss övningar, eller upplägg på hur man ska simma sina längder om man säger så. Och försöker peppa oss att komma längre än vad vi kommit innan. Man u
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 12:16det är som någon annan har skrev tidigare att som vuxen är det jobbigare att lära dig simma.
som små barn ta det 3-5 år innan man har det rätt. min dottar 6 år kan ta sig 200m utan vila runt bassängen. jag skulle inte påstå att hon har rätt teknik.
he
det är som någon annan har skrev tidigare att som vuxen är det jobbigare att lära dig simma.
som små barn ta det 3-5 år innan man har det rätt. min dottar 6 år kan ta sig 200m utan vila runt bassängen. jag skulle inte påstå att hon har rätt teknik.
he
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 14:00@Mikaela. Exakt!! Ben slukar mkt energi. Precis samma sak va de me min far som börja simma igen efter ett smärre uppehåll på 45 år (!). Han orkade 50m. Jag såg att han sparka stort och djupt. Jag sa att han skulle prova att inte sparka. Vips simmade han 3
@Mikaela. Exakt!! Ben slukar mkt energi. Precis samma sak va de me min far som börja simma igen efter ett smärre uppehåll på 45 år (!). Han orkade 50m. Jag såg att han sparka stort och djupt. Jag sa att han skulle prova att inte sparka. Vips simmade han 3