Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 12:18Jag förstår att Ove inte cyklar så ofta, mycket eller fort med det resonemanget.
Jag föreslår att du berättar talar med media och glöm inte att förklara att det finns Cyklister som kör i över 50 km/h och inte av olika orsaker behöver bli rövslickade.
Ja
Jag förstår att Ove inte cyklar så ofta, mycket eller fort med det resonemanget.
Jag föreslår att du berättar talar med media och glöm inte att förklara att det finns Cyklister som kör i över 50 km/h och inte av olika orsaker behöver bli rövslickade.
Ja
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 12:21Har inte cyklisterna några skyldigheter? Det står ingenting i den här tråden om att cyklisterna gör fel. Är alla ni med racercykel så perfekta? Låt mig tvivla.
Har inte cyklisterna några skyldigheter? Det står ingenting i den här tråden om att cyklisterna gör fel. Är alla ni med racercykel så perfekta? Låt mig tvivla.
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 12:29Leif skrev: "Har inte cyklisterna några skyldigheter? Det står ingenting i den här tråden om att cyklisterna gör fel. Är alla ni med racercykel så perfekta? Låt mig tvivla."
Jag hade en blänkare om detta tidigare i tråden.
Leif skrev: "Har inte cyklisterna några skyldigheter? Det står ingenting i den här tråden om att cyklisterna gör fel. Är alla ni med racercykel så perfekta? Låt mig tvivla."
Jag hade en blänkare om detta tidigare i tråden.
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 12:29Vi utsätter inte någon för fara med en sjukilos cykel för att vi är på vägen. Däremot kan piloten vara ganska hård, i varje fall skorna.
Att det finns åtskilliga stolpskott som cyklar mot rött, på trottoarer och mot enkelriktat är ett ofog i städerna som
Vi utsätter inte någon för fara med en sjukilos cykel för att vi är på vägen. Däremot kan piloten vara ganska hård, i varje fall skorna.
Att det finns åtskilliga stolpskott som cyklar mot rött, på trottoarer och mot enkelriktat är ett ofog i städerna som
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 12:45Så det betyder att folk som cykeltränar är perfekta? Jag är fortsatt tveksam.
Så det betyder att folk som cykeltränar är perfekta? Jag är fortsatt tveksam.
Quote from ellen olsson on 26 July 2009, 12:46Har någon sagt att de är perfekta? Problemet är ju att plåtlådefolket utsätter cyklister för fara alldeles i onödan.
Har någon sagt att de är perfekta? Problemet är ju att plåtlådefolket utsätter cyklister för fara alldeles i onödan.
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 12:47Montera på en vidiokamera på cykel som fångar farliga omkörningar, sen är det bara att lämna den till Polisen eller Youtube.
Montera på en vidiokamera på cykel som fångar farliga omkörningar, sen är det bara att lämna den till Polisen eller Youtube.
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 12:48@Leif
Ingen är perfekt. men två fel blir ändå inte rätt.
@Leif
Ingen är perfekt. men två fel blir ändå inte rätt.
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 13:12Leif är uppenbarligen polis, domstol och kriminalvård som leker medborgargarde längs vägarna.
>Där är en som cyklar så det är ok att köra ned vederböranden för h*n har säkert cyklat utan att hålla i styret eller utan ringklocka.
Leif är uppenbarligen polis, domstol och kriminalvård som leker medborgargarde längs vägarna.
>Där är en som cyklar så det är ok att köra ned vederböranden för h*n har säkert cyklat utan att hålla i styret eller utan ringklocka.
Quote from Funbeat user on 26 July 2009, 13:13Vad lider du av Fp. David P ¤?
Vad lider du av Fp. David P ¤?