Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 07:01Tutar någon så blir jag jätterädd och vinglar än mer mot mittlinjen, framför allt vid möte....
Tutar någon så blir jag jätterädd och vinglar än mer mot mittlinjen, framför allt vid möte....
Quote from Rasmus Olsson on 20 July 2009, 09:23Varför tutar bilar, tror de inte vi hör dom ändå så som de bullrar? Långt innan bilföraren ens tänker på omkörning och tutande, har jag redan hört denne.
Varför tutar bilar, tror de inte vi hör dom ändå så som de bullrar? Långt innan bilföraren ens tänker på omkörning och tutande, har jag redan hört denne.
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 09:29Det är väl så sällan de törs tuta. Om de tutar på en annan bilist kan ju den bilisten tuta tillbaka och det skapar säkert obehag.
Det är väl så sällan de törs tuta. Om de tutar på en annan bilist kan ju den bilisten tuta tillbaka och det skapar säkert obehag.
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 09:39Äääh montera en sådanhär på styret o tuta tillbaks när de är jämnsides!
http://www.etrendstore.se/ProductPopup.aspx?filename=Sverigetuta_1686.jpg
Äääh montera en sådanhär på styret o tuta tillbaks när de är jämnsides!
http://www.etrendstore.se/ProductPopup.aspx?filename=Sverigetuta_1686.jpg
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 09:54Bra idé Arne!!
Bra idé Arne!!
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 10:41Javisst ja! Bofinkar hörs inte när man cyklar fort.
Javisst ja! Bofinkar hörs inte när man cyklar fort.
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 18:43Tutar någon så blir jag jätterädd och vinglar än mer mot mittlinjen, framför allt vid möte....
Den var bra, det ska jag komma ihåg 😀
Tutar någon så blir jag jätterädd och vinglar än mer mot mittlinjen, framför allt vid möte....
Den var bra, det ska jag komma ihåg 😀
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 19:03Har identifierat tre huvudtyper av tutningar
1:"Också-cyklist-tutning":
Har ofta dekaler med cykelmotiv och cyklar på taket på bilen. Tutar i god tid och på ett glatt sätt, d v s tre till fyra snabba tutningar. Brukar hålla ut och köra om sakta för att k
Har identifierat tre huvudtyper av tutningar
1:"Också-cyklist-tutning":
Har ofta dekaler med cykelmotiv och cyklar på taket på bilen. Tutar i god tid och på ett glatt sätt, d v s tre till fyra snabba tutningar. Brukar hålla ut och köra om sakta för att k
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 19:14Brukar ni köra kantvindskörning på motionsloppen?
Brukar ni köra kantvindskörning på motionsloppen?
Quote from Funbeat user on 20 July 2009, 19:19Inte bara jag som irriterar mig på de idiotiska tutningarna som vissa gör. Men som en del av er säger och som jag själv erfarit så finns det även vettiga tutningar, de som är "lagom" lång tid innan och där sedan bilen går ut i andra körbanan.
Gjorde som n
Inte bara jag som irriterar mig på de idiotiska tutningarna som vissa gör. Men som en del av er säger och som jag själv erfarit så finns det även vettiga tutningar, de som är "lagom" lång tid innan och där sedan bilen går ut i andra körbanan.
Gjorde som n