Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 00:27Oj sent svar, men den ingick.
Oj sent svar, men den ingick.
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 21:30Ok, så här ser det ut. Har sänkt min cykelbudget med tiotusen, och kommer istället satsa på att köpa ett par finfina hjul när det blir dags för VR.
Så, hjälp en velpotta nu, och dra fram esset ur den här leken:1: http://www.bike-discount.de/shop/k94/a
Ok, så här ser det ut. Har sänkt min cykelbudget med tiotusen, och kommer istället satsa på att köpa ett par finfina hjul när det blir dags för VR.
Så, hjälp en velpotta nu, och dra fram esset ur den här leken:
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 21:37http://www.boardmanbikes.com/road/road_team_carbon.html
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 21:43Sluta röra till det i skallen för mig. Jag har haft rena jävla födslovåndorna för att kunna banta ner det till SJU, släng inte in en ÅTTONDE nu också.
Sluta röra till det i skallen för mig. Jag har haft rena jävla födslovåndorna för att kunna banta ner det till SJU, släng inte in en ÅTTONDE nu också.
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 21:50Ditt as, dom hade ju en alu med samma spec för 9500...
Ditt as, dom hade ju en alu med samma spec för 9500...
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 22:01Man kanske skulle slå till på en Canyon istället?
Man kanske skulle slå till på en Canyon istället?
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 22:09Jag har redan visat Boardman (som man köper på Halfords), sen kan du köpa ett par fina A:XUS Sirius till VR. De funkar fint. 🙂
Jag har redan visat Boardman (som man köper på Halfords), sen kan du köpa ett par fina A:XUS Sirius till VR. De funkar fint. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 00:43Behöver jag svara?:-)
Behöver jag svara?:-)
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 01:13Jag hade satsat på Wilier Triestina cykeln, men jag har inte cyklat på någon av ramarna så det är bara en magkänsla
Campagnolo har enligt mitt tycke de bästa och ergonomiskt skönaste komponenterna och Wilier är ju ett klassiskt italienskt märke så det kan
Jag hade satsat på Wilier Triestina cykeln, men jag har inte cyklat på någon av ramarna så det är bara en magkänsla
Campagnolo har enligt mitt tycke de bästa och ergonomiskt skönaste komponenterna och Wilier är ju ett klassiskt italienskt märke så det kan
Quote from ellen olsson on 3 February 2010, 08:43Wilier kan du säkert få minst lika bra pris på hos Cykelmagneten. Då kan du även provcykla och få med den hem direkt.
Wilier kan du säkert få minst lika bra pris på hos Cykelmagneten. Då kan du även provcykla och få med den hem direkt.