Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBlå tånaglar
You need to log in to create posts and topics.

Roger, är det verkligen så.
Lidingö=blånagel?

Blir dina naglar fina och bra igen imellan loppen då, eller är det en och samma tår som alltid strular?

Jag är också noga med fotvården, och har mjuka och fina fötter i övrigt. Men har haft problem med blå naglar. Först stortå-naglarna, men det problemet försvann när jag köpte större skor. Sen kändes det bra på kortare pass, men när jag sprang lite längre v

Helt rätt Mari!! Vad glad jag blir att höra lite innovativt handlande! Improvise, adapt and overcome!

Nöjer man sig med feta, upprepade, blåtår så har man allvarliga problem när det gäller att improvisera. Det ska inte behöva vara så. Särskilt inte på nå

Satan i gatan och jädrar i min lilla låda vad ont det gör, det hade jag glömt. Har precis fått tillbaka nageln på höger tå nr 2 men glömt att fila ner den. Vaknade inatt av bultande bankande i tån, kändes som om den skulle spricka. Jag skrev innan att jag

Som svar på frågan: Ja det gör skitont! Du har i upprepade försök försökt slita loss din nagel( springa, springa, springa ) från den plats där den fredsamt växer. Det ger blödninger under den och det gör som du säger jäkligt ont!

Min fråga blir: Varför v

Det kan man verkligen fråga sig. Skäms! Skärpning!

När det gäller att rädda situationen kan jag säga att bränningen är halvtaskig eftersom den bränner "igen" hålet som skapas i nageln. Måste vara ordentligt övertryck för att det ska funka. Kanyl funkar bättre.

Sträcker glatt upp handen.
Har inte haft nån blånagel
😉

Jag tror inte jag haft 10 normala tånaglar samtidigt på säkert 3 år. Man vänjer sig.... (#) Just nu har jag 8, båda stortånaglarna borta. Den senaste rök förra veckan när jag körde intervaller - utan att jag märkte det. Den har varit blå i ett par månader

haha Det var ju lite lustigt faktist. 😀 Men, tur att du gjort den fin tills den skulle möta världen ensam.

Jag själv får nog ge mig och gå med på att den gamla nageln ligger ovanpå. Mina tånaglar fungerar naturligtvis som alla andras. Nu väntar jag liks