Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 14:58Roger, är det verkligen så.
Lidingö=blånagel?Blir dina naglar fina och bra igen imellan loppen då, eller är det en och samma tår som alltid strular?
Roger, är det verkligen så.
Lidingö=blånagel?
Blir dina naglar fina och bra igen imellan loppen då, eller är det en och samma tår som alltid strular?
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 20:09Jag är också noga med fotvården, och har mjuka och fina fötter i övrigt. Men har haft problem med blå naglar. Först stortå-naglarna, men det problemet försvann när jag köpte större skor. Sen kändes det bra på kortare pass, men när jag sprang lite längre v
Jag är också noga med fotvården, och har mjuka och fina fötter i övrigt. Men har haft problem med blå naglar. Först stortå-naglarna, men det problemet försvann när jag köpte större skor. Sen kändes det bra på kortare pass, men när jag sprang lite längre v
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 20:59Helt rätt Mari!! Vad glad jag blir att höra lite innovativt handlande! Improvise, adapt and overcome!
Nöjer man sig med feta, upprepade, blåtår så har man allvarliga problem när det gäller att improvisera. Det ska inte behöva vara så. Särskilt inte på nå
Helt rätt Mari!! Vad glad jag blir att höra lite innovativt handlande! Improvise, adapt and overcome!
Nöjer man sig med feta, upprepade, blåtår så har man allvarliga problem när det gäller att improvisera. Det ska inte behöva vara så. Särskilt inte på nå
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 21:14Satan i gatan och jädrar i min lilla låda vad ont det gör, det hade jag glömt. Har precis fått tillbaka nageln på höger tå nr 2 men glömt att fila ner den. Vaknade inatt av bultande bankande i tån, kändes som om den skulle spricka. Jag skrev innan att jag
Satan i gatan och jädrar i min lilla låda vad ont det gör, det hade jag glömt. Har precis fått tillbaka nageln på höger tå nr 2 men glömt att fila ner den. Vaknade inatt av bultande bankande i tån, kändes som om den skulle spricka. Jag skrev innan att jag
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 21:37Som svar på frågan: Ja det gör skitont! Du har i upprepade försök försökt slita loss din nagel( springa, springa, springa ) från den plats där den fredsamt växer. Det ger blödninger under den och det gör som du säger jäkligt ont!
Min fråga blir: Varför v
Som svar på frågan: Ja det gör skitont! Du har i upprepade försök försökt slita loss din nagel( springa, springa, springa ) från den plats där den fredsamt växer. Det ger blödninger under den och det gör som du säger jäkligt ont!
Min fråga blir: Varför v
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 21:44Det kan man verkligen fråga sig. Skäms! Skärpning!
Det kan man verkligen fråga sig. Skäms! Skärpning!
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 21:48När det gäller att rädda situationen kan jag säga att bränningen är halvtaskig eftersom den bränner "igen" hålet som skapas i nageln. Måste vara ordentligt övertryck för att det ska funka. Kanyl funkar bättre.
När det gäller att rädda situationen kan jag säga att bränningen är halvtaskig eftersom den bränner "igen" hålet som skapas i nageln. Måste vara ordentligt övertryck för att det ska funka. Kanyl funkar bättre.
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 22:39Sträcker glatt upp handen.
Har inte haft nån blånagel
😉
Sträcker glatt upp handen.
Har inte haft nån blånagel
😉
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 08:35Jag tror inte jag haft 10 normala tånaglar samtidigt på säkert 3 år. Man vänjer sig.... (#) Just nu har jag 8, båda stortånaglarna borta. Den senaste rök förra veckan när jag körde intervaller - utan att jag märkte det. Den har varit blå i ett par månader
Jag tror inte jag haft 10 normala tånaglar samtidigt på säkert 3 år. Man vänjer sig.... (#) Just nu har jag 8, båda stortånaglarna borta. Den senaste rök förra veckan när jag körde intervaller - utan att jag märkte det. Den har varit blå i ett par månader
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 09:23haha Det var ju lite lustigt faktist. 😀 Men, tur att du gjort den fin tills den skulle möta världen ensam.
Jag själv får nog ge mig och gå med på att den gamla nageln ligger ovanpå. Mina tånaglar fungerar naturligtvis som alla andras. Nu väntar jag liks
haha Det var ju lite lustigt faktist. 😀 Men, tur att du gjort den fin tills den skulle möta världen ensam.
Jag själv får nog ge mig och gå med på att den gamla nageln ligger ovanpå. Mina tånaglar fungerar naturligtvis som alla andras. Nu väntar jag liks