Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBli snabbare!!!
You need to log in to create posts and topics.

What Peter said! (t+)

Jag är själv intresserad av ev svar på Kristinas fråga!

Svaret är att hennes maxpuls antgligen är högre än hon tror.

Jo, det begriper jag. Men nu råkar jag veta att hon har testat sin maxpuls. Två ggr dessutom.

Så Ditt svar gav mig inget matnyttigt ändå. 🙂

Hon kan ta ut sig mer än hon vågar.

Mina frågor handlade inte om mig utan om skillnaden mellan tröskel och vo2max-pass samt om det är en bra träningsform för att bli snabbare att springa sammanhängande tröskelpass. Sedan var det en person som og upp mitt pass i söndags - inte jag! Så är det

G-man, du vet inte vad du pratar om! Vågar inte?!? Då känner du inte henne. Nejdu, du har fel.

Jag vet inte svaret på Kristinas fråga men jag blir lite trött på alla självutnämda experter som tror de vet bättre än två separata testledare som vid olika t

Ja det är möjligt att kag borde vågat när jag testade mig. Jag kanske skulle skrikit åt testledarna när de avbröt eftersom pulsen slutat stiga och jag varken såg eller hörde något nästan och det et sjöng i hela huvudet. Jag kanske borde skrikit "stäng int

Bli inte ledsen Kristina! 🙁

Minns Frida B:s kommentarer på Ditt laktattest, och varför hon inte tyckte att de var tillförlitliga nog. Hon jobbar väl, vad jag förstår, på Bosön, och vet vad hon pratar om?

Jag tror, personligen, att Du tog ut Dig på Di

Ja hon jobbar hos en konkurrent har jag också för mig. Fast jag är osäker på om det är Bosön faktiskt.

Om min tröskel är högre skulle det vara väldigt konstigt tycker jag eftersom den redan vid 170 är nästan 92%.

Om den är lägre skulle det också vara ko

En annan fråga/undran. Låt oss säga att jag börjar löpa 4 löppass i veckan. Och att jag har som mål att bli snabbare på 5 och 10 km.

Är det då ett bra upplägg att köra ett långpass, ett intervallpass och att dom två andra passen ligger i närheten av täv