Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 09:48Vet inte om det fungerar för dig, men för mig fungerar det att gå med någon som är jämnstark med mig som jag kan tävla mot. Då triggar man varandra till stordåd 🙂
Vet inte om det fungerar för dig, men för mig fungerar det att gå med någon som är jämnstark med mig som jag kan tävla mot. Då triggar man varandra till stordåd 🙂
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 10:06Sara: Det enda förslaget jag har ang båten och att göra det roligare är att göra det en annan dag än direkt efter ett löppass. 😀 Dessutom tar höftböjarna slut långt innan magen gör det om dom redan är slutkörda så jag tror inte det blir den optimalaste t
Sara: Det enda förslaget jag har ang båten och att göra det roligare är att göra det en annan dag än direkt efter ett löppass. 😀 Dessutom tar höftböjarna slut långt innan magen gör det om dom redan är slutkörda så jag tror inte det blir den optimalaste t
Quote from Karolina Bergsten on 21 May 2008, 10:49En undran: Vad är båten?
En undran: Vad är båten?
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 10:52ska det inte stå bålen tror du ?
ska det inte stå bålen tror du ?
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 10:54Båten är en yogaposition:
BILD:http://www.mantra.se/fulla-bat-posen.jpg
Båten är en yogaposition:
BILD:http://www.mantra.se/fulla-bat-posen.jpg
Quote from Karolina Bergsten on 21 May 2008, 10:55Hur gör man? Är det som plankan, typ?
Hur gör man? Är det som plankan, typ?
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 11:02Båten brukade vara att ligga på mage och hålla i fötterna så att magen bildar "kölen", numera tror jag att det också är yogaövningen när man sitter på rumpan med benen raka (helst) och lyfta från golvet, lutar ryggen bakåt, rak i ryggen också och balanser
Båten brukade vara att ligga på mage och hålla i fötterna så att magen bildar "kölen", numera tror jag att det också är yogaövningen när man sitter på rumpan med benen raka (helst) och lyfta från golvet, lutar ryggen bakåt, rak i ryggen också och balanser
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 12:55Hur många gånger i veckan tränar ni bukmuskulaturen/ryggen?
Hur många gånger i veckan tränar ni bukmuskulaturen/ryggen?
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 12:56En gång i veckan, då försöker jag köra core. För mig räcker det tycker jag.
En gång i veckan, då försöker jag köra core. För mig räcker det tycker jag.
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 13:07Försöker få till 3 ggr/v, varav ett gruppass och dom andra gångerna själv. Men när jag kör själv blir det inte lika mycket.
Försöker få till 3 ggr/v, varav ett gruppass och dom andra gångerna själv. Men när jag kör själv blir det inte lika mycket.